آخرین عناوین

شنبه 5 اسفند 1402-11:53 کد خبر:130678

رییس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

تداوم ریزش نامزدهای انتخاباتی در مازندران/انصراف 83 نامزد انتخاباتی دیگر

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به روند معمول انصراف در انتخابات گفت: ۸۳ نامزد انتخابات دیگر از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران انصراف دادند.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم عزیزاده گرجی با اشاره به روند معمول انصراف در انتخابات گفت: با انصراف تعدادی از داوطلبان، تعداد افراد باقی مانده در کارزار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۴۱۹ تَن رسیده است.  

براساس این گزارش، رییس ستاد انتخابات مازندران افزود: تاکنون ۸۳ نفر از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران انصراف دادند.

وی اظهارداشت: درفرایند انتخابات هم اکنون داوطلبان مشغول تبلیغات و اعلام برنامه های خود هستند.

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در این دوره نسبت به دوره گذشته پنج درصد افزایش دارد، گفت: سه هزار و ۲۱۰ شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است و تعداد حوزه های انتخابیه فرعی و اصلی در مازندران ۵۹ حوزه می باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور و در استان مازندران با سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ آغاز می شود.

به گزارش خزرتیترخبر، بنا به اعلام ستاد انتخابات مازندران از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان در مجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزدها در سه مرحله توسط هیئت اجرایی در استان، هیئت نظارت بر انتخابات کشور و شورای نگهبان و همچنین افرادی که انصراف دادند، در نهایت تا این لحظه با آمار جدید ارایه شده از سوی شورای نگهبان ۴۱۹ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :