آخرین عناوین

دوشنبه 30 بهمن 1402-16:27 کد خبر:130635

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران پاسخگو باشد!!؟

ورود مدعی العموم به ماجرای افتتاح پروژه نیمه تمام مسیر ارتباطی گهرباران به فرح آباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود با صدور دستور قضایی به مدیر کل راه و شهرسازی مازندران، خواهان پاسخگویی در خصوص رفع مشکل انسداد راه ارتباطی گهرباران به فرح آباد گردیده است.


به گزارش خزرتیترخبر، در پی وصول گزارشی مبنی بر افتتاح پروژه نیمه تمام مسیر ارتباطی گهرباران به فرح آباد و انسداد مسیر ساعتی پس از افتتاح آن که موجب اعتراض و نارضایتی شهروندان و خدشه به اعتماد عمومی گردید ، قاضی دانافر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود در راستای حفظ حقوق عامه و نظارت دادستانی بر حسن اجرای قانون در این موضوع ورود کرد.

براساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود، ضمن مکاتبه و صدور دستور قضایی به مدیر کل راه و شهرسازی مازندران، خواهان پاسخگویی در این خصوص و رفع مشکل انسداد راه ارتباطی گردیده است.

پروژه نیمه تمام مسیر ارتباطی گهرباران به فرح آباد در دهه فجر (پل فرح آباد-گوهرباران، پل ارتباطی بخش رودپی شمالی شهرستان ساری با بخش گوهرباران شهرستان میاندورود) با حضور حسینی پور استاندار مازندران، نوبخت فرماندار شهرستان ساری، طالبی فرماندار میاندورود، دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان، حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده امام جمعه شهرستان میاندورود، بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بریمانی بخشدار رودپی شمالی، فاطمی شهردار فرح آباد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر فرح آباد افتتاح شد. ‎

 به گزارش خزرتیترخبر، اولین بار نیست که پروژه ی نیمه تمامی افتتاح شده است و این آسیب اجتماعی و کشوری متاسفانه مانند اپیدمی شده است و مسئولین پرادعای مازندران و ساری نیز به این آسیب دچار شده اند که امیدواریم استاندار، فرماندار و نمایندگان ساری در این مورد پاسخگو باشند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :