آخرین عناوین

شنبه 28 بهمن 1402-12:7 کد خبر:130605

رئیس تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

به خاطر مصلحت کشور و اسلام سکوت کردم/گلایه های ناصحیح مردم را هم باید بشنویم

رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت:می توانستم پاسخ برخی از تخریب ها را بدهم اما مصلحت دیدم به خاطر کشور سکوت کنم، زیرا در صورت عدم سکوت پای بسیاری از مقامات و افراد به میان می آمد.


به گزارش خزرتیترخبر، صادق آملی‌لاریجانی؛ کاندیدای خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن برای حضور کمرنگ در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و لذا لازم است با مشارکت حداکثری در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

براساس این گزارش، آیت‌الله لاریجانی در جمع رسانه های استان مازندران با انتقاد از برخی اخبار و هجمه ها بر علیه وی و خانواده ایشان، گفت: در برخی موراد می توانستم پاسخ برخی از تخریب ها و هجمه را بدهم اما مصلحت دیدم به خاطر اسلام و کشور سکوت کنم.

وی تصریح کرد:علایق شخصی بنده در بحث فلسفه است، رسانه اگر در چهارچوب خودش عمل کند در شفاف سازی و جلوگیری از فساد نقش برجسته دارد اما ممکن است نکته منفی داشته باشد، در مغرب زمین که رسانه‌ها از ما جلوتر هستند گاهی صفر را 100 و 100 را صفر جلوه می‌دهند، اخلاق در رسانه‌های غرب جایگاهی ندارد.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اخلاق در رسانه بسیار مهم است، اخلاق در رسانه توسط فعالان این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بد اخلاقی در فضای مجازی بیداد می‌کند.

رئیس تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه باید زمینه مشارکت جدی مردم را فراهم کنیم، افزود: از فعالان رسانه‌ای می‌خواهم که برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند، زیرا حضور در انتخابات در اقتدار و امنیت ملی ما موثر است و  دشمن از هر جایی که احساس ضعف در کشور کند ورود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: همه ما مسئول هستیم که به استان مازندران کمک کنیم، به مردم استان مازندران عشق می‌روزم و عدم حضورم در استان کم اعتنایی به مردم استان نیست، یکی از لذت‌های زندگی بنده حضور در جمع مردم استان است و قرار گرفتن در خدمت مردم بهترین لحظات زندگی بنده است، از فعالیت‌های تولیدی و فرهنگی در استان مازندران حمایت می‌کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با اعلام اینکه قبول داریم در کشور ضعف مدیریتی وجود دارد، گفت: تصویب سه منطقه آزاد در استان مازندران در منطقه و کشور کم نظیر بوده است و باید تلاش شود از این موقعیت نهایت استفاده برده شود و این اقدام برای رشد استان بسیار اثرگذار است و در این زمینه نیاز است چهره استان مازندران از لحاظ اقتصادی تغییر کرده و استان‌های دیگر از این قابلیت استفاده مناسب می‌برند.

لاریجانی در ادامه با اعلام اینکه رهبری طی دستوری به مسئول دفتر خود اعلام کرد که باید مشکل (برنج/ مرکبات/ منابع طبیعی و بنیاد علوی) در استان  به صورت خاص پیگیری گردد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی هجمه بزرگی به مردم هستند که باید مدیریت شود.

لاریجانی با اعلام اینکه با دستور رهبر،هیات عالی نظارات بر مصوبات مجلس تشکیل شده، افزود: حوزه اختیارات مجمع تشخیص مصلحت نظام محدود می باشد و نمی توانیم در همه امور دخالت یا اظهار نظر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال تحولی در مجمع تشخیص صورت گرفته، در مقام تقنین تحقیق‌های زیادی انجام می‌شود، کمیته‌های متعددی مواردی را که تشخیص کشور است را بررسی می‌کنند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری، گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجه سیاست‌های کلی داریم که ابلاغ شده اما اجرایی نمی‌شود، رهبر معظم انقلاب در سه چهار سال اخیر تحولی در بحث نظارت ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد و گلایه مردم صحیح است، بخشی از مشکلات مربوط به ضعف مدیران اجرایی است و بخشی دیگر مربوط به فشارهای خارجی است اما در بحث امنیت ملی همه دغدغه داشته باشند.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :