آخرین عناوین

پنجشنبه 26 بهمن 1402-21:13 کد خبر:130594

ترافیک کیلومتری در پی راهبندان شبانه محور ساری – جویبار:

ماجرای راهبندان و اعتراض شبانه مردم ساری چه بود؟

جمعی از مردم آبکسر ساری به دلیل مشکلات فنی محور کمربندی ساری به جویبار و افزایش قابل توجه سوانح رانندگی در منطقه حدود یک ساعت این محور را بستند و مانع تردد خودروها شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، مردم منطقه آبکسر ساری از ساعتی قبل در اعتراض به افزایش قابل توجه سوانح رانندگی در کمربندی محور ساری به جویبار مغازه‌های خود را بستند و کمربندی این منطقه را مسدود کردند.

براساس این گزارش، تعداد تجمع کنندگان به حدود ۸۰۰ تا یک هزار نفر می رسید که این شهروندان معترض خواهان رفع مشکلات فنی، به منظور کاهش سوانح رانندگی در کمربندی آبکسر ساری شدند.

این تجمع انسانی باعث ترافیک حدود پنج کیلومتری در جاده جویبار به ساری شد و حدود یک ساعت راه مسدود شد، که این امر باعث درگیری لفظی برخی شهروندان با یکدیگر شد و در نهایت این تجمع با حضور عوامل نیروی انتظامی خاتمه یافت.

به گزارش خزرتیترخبر، روابط عمومی راهداری مازندران در این خصوص اعلام کرد که در روزهای آینده مطالبات مردم این خطه با هدف رفع مشکلات جاده ای برطرف خواهد شد و همچنین پیمانکار برای توسعه زیرساخت راه آبکسر برنامه دارد که به طور حتم عملیاتی خواهد شد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :