آخرین عناوین

پنجشنبه 26 بهمن 1402-13:30 کد خبر:130589

رئیس اداره راهداری شهرستان چالوس خبر داد:

هشدار سقوط بهمن در جاده کندوان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر سقوط بهمن در محورهای کوهستانی جاده کندوان دور از انتظار نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی صفایی با اشاره به احتمال سقوط بهمن در جاده کندوان افزود: با توجه به پیش‌بینی روزهای گرم احتمال سقوط بهمن در حد فاصل پل زنگوله تا تونل کندوان وجود دارد و با توجه به گرم شدن هوا بعد از بارش برف احتمال ریزش بهمن متصور است و درخواست ما این است رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند و به ‌منظور افزایش ضریب ایمنی بهتر لازم است از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

براساس این گزارش، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس ادامه داد: انباشت برف در محدوده کندوان را داریم و افزایش دمای هوا علت اصلی سقوط بهمن خواهد بود.

وی اظهارکرد: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال سقوط بهمن دارد، پرهیز کنند و یا با احتیاط در جاده کندوان برانند.

این مقام مسئول ادامه داد: مسافران با توجه به این شرایط قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج ـ چالوس مطلع شوند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

به گزارش خزرتیترخبر، برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :