آخرین عناوین

سه شنبه 17 بهمن 1402-8:19 کد خبر:130514

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر خبر داد:

دستگیری پزشک قلابی در قائم شهر/دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری پزشک زیبایی قلابی در آن شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، مهدی خادمیدر تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی غیر متخصص به عنوان دکتر پوست و مو موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد که متهم بدون مجوز و داشتن مدرک پزشکی اقدام به عمل زیبایی، تزریق بوتاکس، لیزر مو و غیره برای مراجعه ‌کنندگان و تجویز دارو برای آن‌ها به صورت غیر قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و با هماهنگی قضایی ماموران پلیس به همراه ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و متهم دستگیر و مطب غیر مجاز وی پلمپ شد.

خادمی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مطب متهم تعدادی لوازم پزشکی و لوازم اعمال تخصصی زیبایی پوست کشف و پزشک قلابی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در «آمل»

براساس همین گزارش، سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو نفر اراذل و اوباش و کشف آلات شرارت از متهمان خبر داد.

حسین کیان‌مهر  اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس قصد فرار از صحنه را داشتند .

سرپرست انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران پلیس پیشگیری، کلانتری ۱۳ و یگان امداد با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف و آنان را بازداشت که از خودرو متهمان تعداد دو قبضه اسلحه شکاری همراه با سلاح سرد کشف کردند.

کیان مهر خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

کشف ۵ کیلو تریاک در نوشهر

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف ۵ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

اکبر درویشی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، سرنخ هایی از انتقال تریاک به شهرستان نوشهر دست آمد.

وی به تکمیل اطلاعات به دست آمده و بررسی همه جانبه این موضوع توسط ماموران اشاره کرد و از هماهنگی های قضایی لازم برای کشف مواد مخدر در یکی از روستا های اطراف نوشهر خبر داد.

درویشی تصریح کرد: سرانجام در بازرسی از منزل متهمان ۵کیلو تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاساز شده و قصد توزیع آن را داشت، کشف و در همین خصوص یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر به تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و از عموم مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.

شکارچی قرقاول در دام پلیس بهشهر

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری شکارچی غیرمجاز و کشف ۵ طاقه قرقاول و توکا در هزارجریب بهشهر، خبر داد.

علی اکبر قلی پوردر بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در حین گشت ماموران پاسگاه انتظامی شهداء و ماموران محیط زیست  به یک شکارچی غیرمجاز که در منطقه اقدام به شکار پرندگان می‌کردند، مضنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم، ۲قبضه سلاح شکاری و تعداد۵ طاقه قرقاول و توکا کشف کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، قلی پور با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان حیوانات و پرندگان و همچنین فروشندگان شکار با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :