آخرین عناوین

پنجشنبه 21 دی 1402-17:46 کد خبر:130231

چشم مسئولین ساری روشن:

نارضایتی شدید شهروندان از شهرداری ساری!!!

بررسی‌ها نشان می‌دهد که میزان نارضایتی ارباب رجوع از دستگاهای دولتی در مازندران، به خصوص شهرداری ساری در یک سال گذشته افزایش شدید داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر، بررسی‌ها خبرگزاری ما نشان می‌دهد که میزان نارضایتی ارباب رجوع از دستگاهای دولتی در مازندران به خصوص در حوزه خدماتی در سال‌ جاری افزایش داشته است.

براساس این گزارش، یکی از اصلی‌ترین گلایه‌ها به عدم تخصص مدیران منصوب شده بازمی‌گردد که شناخت کافی از دستگاه زیرمجموعه خود ندارند و عموما قادر به حل مسئله و ارائه راه ‌حل‌های کاربردی نیستند.

از سوی دیگر گزینش مدیران بر صرفا بر اساس تعهد، موجب کاهش کارآمدی شده است، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و اداره کل کار، تعاون و امور اجتماعی استان در زمره نهادهایی با بیشترین میزان نارضایتی قرار دارند.

همچنین میزان رضایت مازندرانی‌ها از دستگاه قضایی و نهاد اطلاعاتی و امنیتی در استان رشد قابل توجهی داشته است که به نظر می‌رسد ریشه در آرامش و امنیت موجود در استان دارد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته انتقادها از ناکارآمدی برخی از شهرداری‌ها در استان به‌خصوص شهرداری ساری نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

رشد بی‌دلیل و ناگهانی عوارض شهرداری ازجمله عوارض پسماند نیز موجب نارضایتی شدید مردم، به‌ خصوص طبقات کمتر برخودار مرکز استان شده است، شهروندان معتقدند توسعه شهری به طور کلی متوقف شده و شهرداری ساری عملا هیچ کار خاصی در شهر نمی‌کند.

به گزارش خزرتیترخبر، افزایش نگران کننده موش‌ها در شهر، عدم ارائه خدمات بهداشتی مخصوصا جمع‌آوری و تفکیک زباله، ترافیک کمرشکن و توقف خدمات شهرداری ساری در حوزه اجتماعی از جمله مهمترین گلایه‌های شهروندان ساروی است./عبارت

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شنبه 23 دی 1402-14:2


    ما از محیط زیست مازندران ومدیرش ناراضی هستیم
    به کی بگیم
    استاندار ، مسولین ، دستگاه قضا و....