آخرین عناوین

شنبه 16 دی 1402-8:26 کد خبر:130159

فرمانده پلیس راه کندوان خبر داد:

تردد خودروها در کندوان بدون زنجیرچرخ ممنوع است

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: با توجه به آغاز بارندگی و ریزش خفیف برف در این جاده کوهستانی، تردد خودروها در کندوان بدون زنجیر چرخ ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد احمدی روز شنبه ترافیک کنونی جاده کندوان را عادی و روان اعلام کرد و افزود: از ساعتی قبل بارش باران در پایین دست شهر مرزن آباد و بالاتر آن و ریزش خفیف برف در ارتفاعات آغاز شده است.

براساس این گزارش، وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت جوی اعلام شده، پلیس راه خودروهای بدون زنجیرچرخ را اجازه تردد نخواهدداد و رانندگان قبل از حرکت در این محور به پیام های صادره از پلیس راه توجه کنند.

احمدی افزود: محور کندوان شامگاه روز گذشته با هدف تخلیه بار ترافیک خودروها از سمت شمال به جنوب یک ‌طرفه شده بود و از بامداد امروز تردد خودروها ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه کندوان به کاربران جاده‌ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو در این محور کوهستانی و پرتردد کشور را رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

به گفته وی با رعایت نکات ایمنی توسط رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور دریافت نشده است.

با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی از شب گذشته از سمت غرب به استان مازندران، وضعیت جوی در شهرستان های غرب مازندران به ویژه در جاده های کوهستانی کندوان، بلده نور و دوهزار تنکابن با بارش شدید باران همراه است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال و استان گیلان و غرب مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این محور حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن مربوط به حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :