آخرین عناوین

چهارشنبه 13 دی 1402-8:53 کد خبر:130125

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک می‌رود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: روزهای چهارشنبه باتوجه به افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت‌های یک ‌طرفه را در جاده‌های شمال خواهیم داشت.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال ، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی هم مشکلی گزارش نشده است.

براساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه معمولا از روز چهارشنبه اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمال خواهیم داشت، افزود: شاهد ترافیک پایان هفته‌ای در جاده‌های شمال هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: براین اساس تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع اعلام شده است.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌ صورت مقطعی یک ‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به‌ سمت مرزن‌آباد به‌ صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :