آخرین عناوین

دوشنبه 11 دی 1402-15:16 کد خبر:129138

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

معارفه شهردار جدید جویبار

پس از کش و قوس های فراوان، با حکم استاندار مازندران، شهردار جدید جویبار منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، شهرداری جویبار در حالی که از هفت ماه گذشته تاکنون، با سرپرستی اداره می شد و شهرداران معرفی شده به استانداری نتوانستند احکام خود را دریافت کنند، پس از کش و قوس های فراوان با حکم استاندار مازندران، رمضان سیفی جویباری، به عنوان شهردار جویبار منصوب شد.

براساس این گزارش، ‌حدود یک ماه پیش رییس شورای اسلامی شهر جویبار در نامه ای به استاندار مازندران خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهردار جویبار شده بود.

در ماه های اخیر پیش از سیفی که اکنون به عنوان شهردار جویبار انتخاب شده است، گزینه دیگر نتوانسته بود اعتماد استاندار مازندران برای تصدی این پُست را جلب کند.

از آبان ماه ۱۴۰۱ استیضاح محمدحسین فقیه شهردار جویبار توسط ۲ عضو شورای شهر این شهر مطرح شد و پس از برگزاری جلسات استیضاح، شهردار وقت خرداد امسال برکنار و این شهرداری با سرپرستی اداره می شد.

به گزارش خزرتیترخبر، روابط عمومی استانداری مازندران در گزارشی اعلام کرد، با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران، رمضان سیفی جویباری به عنوان شهردار جویبار منصوب و طی مراسمی با حضور احمد توکلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری معارفه وی برگزار شد.

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق هویت بخشی به سیما و منظر شهر و توجه به استحکام بناها، رعایت ملاکهای امانت، دینداری، کفایت و کار آمدی؛ شفافیت فرایندها و شناخت گلوگاه های فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن؛ تسهیل و تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری، توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری، توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار، حفظ محیط زیست و ارتقای فضاهای سبز شهری و ... از جمله تاکیداتی است که در حکم استاندار مازندران خطاب به شهردار جدید جویبار آمده است.

جویبار تا سال ۱۳۷۶ یکی از شهرهای تابعه شهرستان همجوارش قائمشهر بود و پس از آن در تقسیمات جدید کشوری به عنوان یک شهرستان قلمداد شد که شامل ۲ شهر جویبار و کوهیخیل و ۲ بخش مرکزی و گیلخواران و چهار دهستان است.

به گزارش خزرتیترخبر، طبق آمار سال ۱۳۸۵ جمعیت شهرستان جویبار مازندران ۷۰ هزار و ۲۰۴ نفر بوده‌ که ۶۸ درصد جمعیت در نقاط روستایی سکونت داشته‌اند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :