آخرین عناوین

شنبه 9 دی 1402-17:17 کد خبر:129108

در همایش مسئولین کمیته های فنی کارن پرشین فایت مطرح شد:

بحث استعدادیابی را با جدیت پیگیری می‌کنیم

رئیس سبک کارن پرشین فایت کشورگفت: بحث استعدادیابی و استعدادپروری را در سبک به جد پیگیریم وامیدواریم با پیاده سازی این طرح گام کوچکی در راستای توسعه به جامعه بزرگ این ورزش برداریم.


به گزارش خزرتیترخبر، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسئولین کمیته های فنی سبک کارن پرشین فایت با حضور، گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک، سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع و عضو شورای راهبردی، خانم کمالی دبیر شورای راهبردی ، رضازاده مشاور عالی سبک ، شاه بابایی رئیس سبک گلستان، خانم مرادخانی نایب رئیس بانوان ، مسئولین کمیته های فنی و نوابین به میزبانی شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، گرند مستر رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور در این جلسه به بخشی از پتانسیل استان ها اشاره کرد و گفت: حضور بیش از 5 هزار ورزشکار نشان دهنده ظرفیت بالای کارن پرشین فایت در بعد قهرمان پروری است ، به طوری که در بسیاری از رده ها در کشور حرفی برای گفتن داریم.

وی اشاره کرد: در یک سال اخیر در بعد قهرمانی و همگانی اتفاقات خوبی رخ داد که منجر به درخشش نام سبک ورزشی در میادین مختلف شد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور اظهار داشت: برگزاری دو رویداد بزرگ تورنومنت جهانی در قالب 11 و 5 تیم از کشورهای همسایه ایران ماحصل تلاش بزرگواران بوده که در سال های قبل به مرحله اجرا درآمد.

رحیمی افزود: روئسای محترم سبک استان ها که میزبانی مسابقات کشوری را برگزار کردند سپاسگزار و قدردان زحمات مسئولین کمیته های کشوری هم هستیم.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور اظهار داشت: روسا، نوابین و دبیران محترم استان ها با همکاری مسئولین محترم کمیته ها اعلام آمادگی میزبانی برای مسابقات ورزشی در سال آینده را داشته باشند تا بتوانیم در جذب ورزشکار سهم خوبی داشته باشیم  و در سال جاری استان های که میزبانی مسابقات کشوری رو داشتند در حد امکانات کشوری بوده که نشان از ظرفیت‌های بالای آن استان هاست.

رحیمی با بیان این مطلب که آینده‌ ای روشن در انتظار ورزش‌ کارن پرشین فایت هست گفت ؛ استقبال بسیار خوب مربیان و ورزشکاران این انگیزه را به ما داد تا برای سال آینده کمیته لیگ را با شکل و شمایل جداگانه و متفاوتی مهیا کنیم.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشوردرخصوص بحث استعدادیابی تصریح کرد: بحث استعدادیابی و استعدادپروری را در سبک به جد پیگیریم و اخیرا از طرف کمیته نونهالان و کودکان طرحی را پیشنهاد دادند که اگر عملیاتی بشه بازخورد خوبی می توانیم بگیریم و فکر می‌کنم در آینده بتوانیم نسل خوب و موفقی به پشتوانه‌های شما در کشور اضافه کنیم که امیدواریم با پیاده سازی این طرح گام کوچکی در راستای توسعه به جامعه بزرگ این ورزش برداریم.

به گزارش خزرتیترخبر، نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور در این همایش با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمی و فناوری‌های جدید در ورزش کشور گفت : تمام هدف ما این است که فناوری‌ و نوآوری‌ که در ورزش شکل می گیرد را بتوان در استان ها تصری داد.

دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور؛ در مورد مشکلات معیشتی،مربیان ، داوران  و ورزشکاران تصریح کرد: موضوعی که دائماً پیگیری می‌کنیم ، بحث معیشتی و کمک به درآمد پایدار این ورزش در استان ها هست.

کمالی ضمن بیان این مطلب که اعضای شورای راهبردی تمام قد از این ورزش حمایت می‌کند چرا که این ورزش اهمیت بسیار زیاد و ویژه‌ای برای ما دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا سبک کارن پرشین فایت کشور هر روز توسعه بیشتری در استان ها داشته باشد.

دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور با بیان این مطلب که باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را در بین سبک ها داشته باشیم گفت: از مسئولین و نوابین کمیته های فنی، روئسا و نوابین محترم استان های این سبک بابت همراهی و همگامی در توسعه این ورزش پر طرفدار و جذاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

مالی یادآور شد، مسئولین سبک استان ها تمام تلاش را باید بکنند تا بهترین عملکرد را در این ورزش داشته باشند تا باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ کارن پرشین فایت شویم و این موفقیت ها فقط با تلاش یک نفرانجام نمی شود بلکه همه اعضا باید یک تیم منسجم باشیم و تلاش کنیم تا این پرچم پر رنگ کارن پرشین فایت کشور را در جهان به اهتزاز در بیاوریم.

سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور که هم میزبان و مهمان ویژه جلسه بودند با بیان این مطلب که اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد، گفت: با توجه به ارائه گزارشات از سوی ریاست سبک می توان گفت که یک کار انقلابی و جهادی صورت گرفته و این میسر نمیشود جزء با پشتکار و هم افزایی مسئولین سبک که جا دارد از همه زحمات دوستان تقدیر و تشکر کنم.

مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور افزود: کسب عناوین مختلف در عرصه‌های داخلی و خارجی و همچنین برنامه‌های اجرایی در بعدهای مختلف حقانیت این ورزش را به اثبات رسانده است.

عضو شورای راهبردی کارن پرشین فایت کشور اظهارکرد:کنترل آسیب‌های اجتماعی با قوه قهریه انجام پذیر نیست و باید به سمت اقدامات فرهنگی رفت که ایجاد زمینه ورزشی منجر به کاهش آسیب اجتماعی خواهد شد.

حسینی با بیان این مطلب که شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور حامی ورزش رزمی کارن پرشین فایت کشور است گفت : ایجاد زمینه‌های ورزشی منجر به در برگیری یک خانواده بزرگ می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی در رخدادهای مهم داشته باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، عضو شورای راهبردی کارن پرشین فایت کشور اذعان داشت: قهرمانان خود الگوی مناسبی برای قشر نوپا می‌باشند و تکریم این نام آوران انگیزه را در بین جوانان کشور بارور می‌کند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

28394

28393

28392

28391

28390

28389

28388

28387

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :