آخرین عناوین

دوشنبه 4 دی 1402-16:52 کد خبر:129037

سازمان هواشناسی مازندران خبر داد:

هوای سرد در مازندران ماندگار است

هواشناسی مازندران با اشاره به شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جو، از کاهش محسوس دمای هوای این استان در طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر، هواشناسی با اشاره به ورود سامانه جدید، پیش بینی کرد که آسمان مازندران امروز نیمه ابری بتدریج ابری، با وزش باد به نسبت شدید، بارندگی و کاهش دما همراه خواهد بود.

براساس این گزارش، طبق پیش بینی هواشناسی با ورود این سامانه ناپایدار جوی، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی مازندران نیز شاهد مه آلودگی، بارش باران و برف و احتمال وقوع رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با کاهشی شدن دمای هوای استان در طی امروز دوشنبه، میانگین دمای هوا نیز در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۴ تا ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز گذشته، با چند درجه کاهش در طی امروز بین ۱۶ تا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

میانگین دمای هوا در مناطق غربی نیز از ۲۰ تا ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز گذشته، امروز دوشنبه با چند درجه کاهش بین ۱۶ تا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

متوسط دمای هوا در مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران نیز امروز دوشنبه با چندین درجه کاهش در مقایسه با روز ماقبل آن به پنج تا ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

هواشناسی پیش بینی کرد که با خروج این سامانه ناپایدار جوی از اواسط شامگاه دوشنبه که با کاهش ابر نیز همراه خواهد بود، آسمان مازندران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، در روز پنجشنبه دوباره با ورود سامانه ناپایدار جوی، آسمان مازندران نیمه ابری و از بعدازظهر ابری، با وزش باد به نسبت شدید، بارش باران و کاهش دما همراه خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، شرایط جوی استان در آخرین روز هفته جاری جمعه نیز نیمه ابری تا ابری به تدریج صاف پیش بینی شده است و وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است./هواشناسی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :