آخرین عناوین

پنجشنبه 25 آبان 1402-12:34 کد خبر:128491

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

آماده باش مدیریت بحران در مازندران برای مقابله با سیل

مدیرکل مدیریت بحران نسبت به بارش‌های رگباری و وزش باد شدید هشدار داد و گفت: تمامی دستگاه های خدمات‌رسان در آماده باش کامل قرار دارند.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به بارش‌های رگباری و وزش باد شدید هشدار داد و گفت: از آن جایی که خطر جاری شدن سیلاب در روزهای آینده دراستان دور از انتظار نیست، تمامی دستگاه های خدمات ‌رسان و فرمانداران، بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل قرار دارند.

براساس این گزارش، حسینعلی محمدی شیرکلایی افزود: براساس پیش بینی هواشناسی مازندران با تقویت جریان‌های خُنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو از عصر جمعه ۲۶ آبان تا صبح شنبه ۲۷ آبان ماه شاهد بارندگی، وزش باد شدید موقتی، رعد و برق، کاهش دما و احتمال تگرگ و مه گرفتگی در استان خواهیم بود.

وی اظهارداشت: در این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، وقوع صاعقه، کاهش دید، ریزش سنگ، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی بویژه در جاده‌های کندوان و هراز، احتمال خسارت به تابلوها و سازه‌های موقتی و کم مقاوم از پیامدهای این سامانه بارشی است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در این مدت کوهنوردان و طبیعت گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و تردد و برپایی چادر و اقامت در فضاهای باز جدا خودداری کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی گفت: نیروهای خدماتی و امدادی استان با تمام قوا و تجهیزات آماده خدمات رسانی در صورت وقوع سیلاب هستند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :