آخرین عناوین

شنبه 20 آبان 1402-21:54 کد خبر:128414

فرمانده انتظامی رامسر اعلام کرد:

دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری ۲۰ سرشاخه یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، جلیل نبوی‌ رستاقی گفت:در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعاليت افرادی در قالب یک شرکت هرمي در شهرستان رامسر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌ روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، ۲۰ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آنها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و يک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگير شده به صراحت به فعاليت و عضويت در شرکت هرمي اعتراف کردند.

وی ادامه داد:کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادي جوانان در ابتدا با جلب اعتماد آنها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌هاي پر درآمد، دعوت کرده و با فریب آنها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیریکردند.

به گزارش خزرتیترخبر، نبوی‌رستاقی در پایان خطاب به شهروندان گفت:در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :