آخرین عناوین

سه شنبه 9 آبان 1402-15:3 کد خبر:128212

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا استان خبر داد :

برخورد با عرضه کنندگان گوشی های آیفون سری 14 و 15 در مازندران

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا استان گفت : با عرضه کنندگان گوشی های آیفون سری 14 و 15 در مازندران برخورد و گوشی های مذکور جمع آوری می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، فرید صمدایی گفت: برخورد با عرضه‌کنندگان‌ و جمع آوری آیفون سری ۱۴ و ۱۵ در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران، اظهار داشت: با تاکنون گوشی های مذکور به صورت قانونی وارد کشور نشده و حتی ورود دائم از طریق رویه مسافری آن نیز ممنوع است .

وی افزود : از آنجائی که فعلا برنامه ای برای واردات آیفون سری 14 و 15 وجود ندارد، لذا کلیه گوشی های مذکور موجود در سطح بازار قاچاق بوده و بر اساس ابلاغیه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا  ارز باید نسبت به جمع آوری آن از سطح بازار اقدام شود.

صمدایی اظهار کرد : این اقدام به منظور مقابله با قاچاق کالاهای این برند همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود و تمامی عرضه‌کنندگان این دو مدل گوشی توسط کمیته شناسایی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد :  برخورد با عرضه کنندگان آیفون سری ۱۴ و ۱۵ و جمع آوری این دو کالای قاچاق و همچنین دانگل های آی کاس در دستور کار استان قرار گرفت .

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته فقط از یک فروشگاه معروف استان بالغ بر 15 میلیارد ریال کشفیات گوشی های مذکور انجام گرفته و پرونده آن در مراجع ذیربط در حال رسیدگی است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی از همه هم استانی های مازندرانی خواست تا  قبل از خرید هر نوع وسیله و کالا استعلام اصالت را انجام و بالاخص از خرید گوشی های مذکور اجتناب نمایند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :