آخرین عناوین

دوشنبه 8 آبان 1402-17:15 کد خبر:128195

این یکی از اینور بَراُفتاد و آن یکی از آن بَر!!

منطق الطیر آزاد تجاری مازندران و گیلان

در مازندران و منطقه آزاد تجاری اش فردی که اینکاره نیست را نصب می کنند اما در گیلان و منطقه تجاری انزلی جلوی حکم صادر شده فردی که اینکاره است را می گیرند!


به گزارش خزرتیترخبر، در مازندران فردی به سمت اجرایی منطقه آزاد رسیده که در کارنامه فرهنگی او سابقه ای از مدیریت بر یک وجب محیط اقتصادی دیده نمی شود و در عوض در منطقه آزاد تجاری انزلی جلوی جلوس فردی را گرفته اند که اندازه وسعت ژاپن بر مناطق اقتصادی و آزاد تجاری مدیریت داشته است!

حالا این دستاوردها چگونه به دست آمده؟

مازندران‌ آنقدر درگیر انتصابات اخیر در جهاد کشاورزی و گردشگری و معاونت استانداری بوده که نمایندگان عزیز و دوستان دل نگران در انتصابات استان یادشان رفت یک شیخ محترم غیراقتصادی بر جایگاه فوق اقتصادی تکیه زده!

اما در گیلان آنقدر حواسشان جمع بود و دغدغه استان از یقه و آستینشان بیرون زده بود که به این نتیجه رسید مدیر خوب ارزونیتون بندر رو اصلا حرفشو نزن نمیدیم بهتون!!

این یکی از اینور بَراُفتاد و آن یکی از آن بَر اینور افتاد! (دقیقا وضعیت این دو استان به اندازه همین یک پاراگراف مجهول و غیر قابل هضم و فهم است)

مانده ام چه عرض کنم خدمت آقایان با این‌ شاهکارهای تاریخ دهان وا کن که کتب و رساله های تاریخی مثل آن را تاکنون نه دیده اند و نه شنیده اند و نه جایی ثبت کرده اند!

باور کنید قصد طنز نوشتن این یادداشت را نداشتم ولی داستان این منطقه آزاد تجاری مازندران و گیلان انقدر طنز درآمده که قلمم را به این سمت کشاند! منطق الطیر حکیم عطار نیشابوری هم کم‌می آورد از این حجم از داستان های پیچکی مدیریتی..!

حالا شما بیا متن بنویس چرا دولت نیروی انقلابی را در ادارات جذب نمی کند؟؟

به گزارش خزرتیترخبر، آنقدر آقایان در سرگیجه پس از چرخشِ این عزل و نصب ها هستند که چشم‌مبارکشان قد و قامت جوانان مشتاق خدمت را نمی بیند که اگر ببیند خیلی چپکی می بیند و می شود همان خانه اول و دیواری که از ابتدا کج نهاده شد برای ثریا!/(حسین زحمتکش/ روزنامه نگار)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :