آخرین عناوین

يکشنبه 7 آبان 1402-7:31 کد خبر:128160

در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک در آمل صورت گرفت:

برکناری سه مدیر حاضر در آیین هنجار شکنانه روز پزشک آمل

در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک در آمل، سه تن از مدیران حوزه بهداشت این شهرستان برکنار شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک در آمل، سه تن از مدیران حوزه بهداشت این شهرستان برکنار شدند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران این مسوولیت ها را به افراد دیگر واگذار کرد.

براساس این گزارش، روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با ارسال مطلبی از انتصاب های جدید در حوزه بهداشت شهرستان آمل خبرداد، که در آن بنا به حکم ریاست این دانشگاه سرپرست جدید مدیریت شبکه بهداشت و درمان و سرپرست دانشکده های پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و پردیس آمل منصوب شدند.

 

رامین یگانه سرهنگی به‌ عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان آمل و میثم رضاپور به عنوان سرپرست پردیس پزشکی و دانشکده های پرستاری و مامایی حضرت زینب(س) و پیراپزشکی این شهرستان منصوب شدند.

پیش از این با ابلاغ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عبدالله محمدی به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل منصوب شده بود.

تغییر مدیریتی در این دستگاه ها به علت حضور مسئولان در همایشی بوده که یک پزشک قانون شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.

آیین تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل با اقدام هنجارشکنانه یکی از پزشکان حاضر در این مراسم با حاشیه هایی همراه شد.

‌در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که اواخر هفته گذشته در یکی از تالارهای پذیرایی این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران محلی مربوطه برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر بدون رعایت حجاب روی جایگاه حاضر شد.

به دنبال بروز چنین رفتاری در این مراسم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکنش نشان داد و در محکومیت این اقدام ناپسند بیانیه ای صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد که مدیران حاضر در همایش تجلیل از پزشکان نمونه آمل، به دلیل این اقدام هنجارشکنانه به هیات تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند و تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

پیشتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به سوابق قبلی این پزشک خانم ، پرونده عضویت هیات علمی ایشان جهت انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، علی مظفرپور افزود: همچنین برای جلوگیری از حضور وی در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان، ممنوعیت ورود این فرد به دانشگاه تا صدور رای نیز ابلاغ شد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • لاله
    چهارشنبه 10 آبان 1402-12:4


    هنجارشکنانه؟شوخی میکنین دیگه