آخرین عناوین

شنبه 6 آبان 1402-19:55 کد خبر:128156

اما و اگرهای حضور عبدالرضا بابایی در نشست راه و شهرسازی:

صدرنشینی با چاشنی انتخابات؟!

دعوت از عبدالرضا بابایی و صدر نشینی وی در نشست بالاتر از همه و در کنار مشاور وزیر این شائبه را ایجاد می‌کند که وزیر قصد حمایت تمام قد از وی در انتخابات را دارد؟!


به گزارش خزرتیترخبر، دعوت از عبدالرضا بابایی و صدر نشینی وی در این نشست بالاتر از همه و در کنار مشاور وزیر این شائبه را ایجاد می‌کند که وزیر قصد حمایت تمام قد از وی در انتخابات را دارد؟!

براساس این گزارش، نشست هم اندیشی همراهان راه و شهرسازی، با حضور سلطانی وش مشاور و دستیار ویژه امور استان‌های وزیر راه و شهرسازی، علی دیو سالار مدیر کل راه و شهرسازی مازندران، سید رضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران، رحمان معصومی مدیر کل راه آهن شمال، سعید بیانی بندپی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی اصغر آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، علی کریمی زمانی مدیر کل آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک مازندران، مهدی آقاپور معاون فنی و مهندسی بندر امیر آباد، سید حمید حسینی مدیر اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی مازندران، حامد حسین پور مسوول هیأت گروه جهادی لاله آباد بابل، سعید امیر سادات کرمی مسوول بسیج دانشجویی ساری و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و اعضای شورای حمل و نقل مازندران، در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برگزار شد.

& نکته قابل توجه در این نشست حضور عبدالرضا بابایی فرماندار سابق نکا که کاندیدای حوزه انتخابیه ساری و میاندورود بود که باید دید علت آن چیست؟!

& آیا حضور این شخص شائبه حمایت وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه از او را تقویت نخواهد کرد؟! باید منتظر ماند و دید عکس العمل مسئولان در این باره چیست؟!

& این اقدام وی و وزارت راه شائبه حمایت و تبلیغات پیش از موعد را ایجاد نمی‌کند ؟

& با وجود چندین مدیرکل در این نشست حضور بابایی در کنار مشاور وزیر به چه معناست؟!

& حضور این مسئول مستعفی در نشستی رسمی که دارای مسئولیتی نیست و صدرنشینی در نشستی  با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، سوال‌های بی جوابی است که شائبه حضور بدون ضابطه و صرفا بر مبنای رابطه او در این نشست را بر اذهان متبادر می کند؟!

& در تصاویری که از نشست  هم اندیشی شبکه همراهان راه و شهرسازی آن هم با حضور مشاور وزیر، چشم‌ها را خیره می کرد حضور سوال برانگیز عبدالرضا بابایی فرماندار مستعفی نکا در این جلسه بود؟!

& عبدالرضا بابایی که در ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار نکا منصوب شده بود؛ بنا بر شنیده‌ها جهت شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ طی نامه‌ای خطاب به استاندار مازندران استعفای خود را از مسوولیت فرمانداری این شهرستان اعلام کرد.

& در ادامه و طی ماه‌های اخیز زمزمه‌های انتصاب وی به عنوان معاون سیاسی استانداری مازندران بالا گرفته بود اما این مهم برای او محقق نشد.

& استعفای او از سمت فرمانداری نکا و بدنبال آن ناکامی در تکیه بر کرسی معاونت استانداری مازندران، شایعات حضور او در انتخابات را پررنگ تر کرده است و حضور قابل تامل و پر از ابهام او در جلسه امروز خبر از تحرکات انتخاباتی او دارد.

& شایان ذکر است بابایی اقبال عمومی را در میان یاران و نزدیکانش از دست داده است که یکی از دلایل آن حمایت از افراد خاص در انتخابات شورای شهر ساری و مقابله و رقابت با تمام توان و ظرفیت با بیش از صد نفر از کاندیدا بوده است.

&  از دلایل دیگری که باعث شد تا او اقبال عمومی را از دست دهد دخالت در امور شهری ساری و فرماندار مرکز استان در خصوص نحوه برگزاری مراسم در فرمانداری و دعوت سخنرانان بوده است.

& بابایی علاوه بر از دست دادن اقبال در بین یارانش، در بین مردم هم اقبالی ندارد. او موفقیت‌های چشمگیری در دوره مدیریت فرمانداری نکا نداشت .

& حمایتش از جواد طالبی شهردار منصوب حسین‌زادگان در ساری با روی کار آمدن شورای شهر جدید و دولت مردمی -تا جایی که برادرش به عنوان مشاور ارشد طالبی نقش مهمی در انتصابات و تصمیم گیری‌های شهرداری داشت – از دیگر دلایلی است که احتمالا بابایی را در انتخابات ناکام خواهد گذاشت.

& او عملکرد چندان ویژه و متناسبی با نیازها و توانمندی‌های دیار علویان نداشته و شاید یکی از مهمترین انتقاداتی که به عملکرد فرماندار سابق نکا وارد می‌آید، گرفتار شدن در دام سیاسی کاری و ترجیح دادن منافع شخصی به امور واقعی است. (برنامه ریزی برای حضور در انتخابات)

& به گزارش خزرتیترخبر، ماحصل سیاسی کاری بابایی این است که او در مدتی که دارای مسئولیت در مازندران بوده نتونست از ظرفیت‌های شهرستان نکا نظیر نخبگان و گردشگری استفاده درستی کند و تحولی ایجاد کند که نشان می دهد توان اجرایی لازم را ندارد./تیرنگ نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :