آخرین عناوین

سه شنبه 2 آبان 1402-13:35 کد خبر:128082

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران تذکر داد:

انجام مدیریت درست در زمینه تغییرات مدیریتی در استان

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت:  باید همه با هم باشیم و از تصمیم‌سازی‌های غیرواقعی پرهیز کنیم و بر شیوه تغییر مدیران در استان مدیریت درست صورت بگیرد.


به گزارش خزرتیترخبر، نصرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف استان مازندران ظهر امروز در جلسه با نمایندگان احزاب سیاسی وابسته به جریان انقلاب استان مازندران با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اظهار کرد: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دنیا با قیام علیه ظالمان شروع شده است و انسان‌های آزاده‌ فریادخونخواهی این ملت مظلوم را  سر می‌دهند.

براساس این گزارش، وی با اشاره به رفتار ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه گفت: شاهد شجاعت و مجاهدت از سوی مردم غزه هستیم و این در حالی است، دشمن با تمام ابزارهای دفاعی در برابر کودکان قدعلم کرده است.

یعقوبی با بیان اینکه رهنمودهای رهبری و فرامین امام راحل نقشه راه این شورا قرار دارد، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کنار تلاش برای مشارکت حداکثری باید برای رای‌آوری نمایندگان همسو با جبهه انقلاب تلاش شود.

رئیس شورای ائتلاف استان مازندران در ادامه به تاریخ تأسیس این شورا پرداخت و تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سال ۹۸ تشکیل شد، در این مدت دو انتخابات مجلس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را با موفقیت تمام پشت سر گذاشتیم و با حضور احزاب همسو در کنار ائتلاف موفقیت‌هایی را داشتیم.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب، نظام اسلامی، خون شهدا و پیاده شدن اهداف انقلاب اسلامی برای ما اصل است، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معاونتی را با عنوان احزاب در ساختار خود دارد که با فعالیت معاونت احزاب زمینه حضور پرشورتر در انتخابات پیش رو باید فراهم بیاوریم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه باید بدانیم اگر دشمن نتوانست تاکنون کاری از پیش ببرد به دلیل انسجام و وحدت بوده است، اظهار کرد: امروز مقابل جریان انقلابی، جریان اصلاحات و... به دنبال این هستند که خودشان را منسجم کنند و در کنار این‌ها عده‌ای با برگزاری کنگر‌ه‌ها به دنبال تحریم و برخی به دنبال عدم حضور در انتخابات پیش رو هستند، که وظیفه ما ضمن معرفی کاندیداهای اصلح تلاش برای حضور حداکثری است.

رئیس شورای ائتلاف استان مازندران با تاکید بر ضرورت همدلی و همگرایی در برابر دشمنان، خاطرنشان کرد: بحث وحدت موضوع بسیار مهمی بوده و در قرآن و روایات بر این مهم سفارش و توصیه شده است.

یعقوبی با تاکید بر حفظ وحدت در بین  نیروهای جبهه انقلاب بر شیوه تغییر مدیران در استان که  طی دو هفته گذشته محل نقد دلسوزان و فعالان گفتمان دولت سیزدهم در استان بوده است، تذکر داد و خواستار مدیریت درست در این زمینه شد.

وی بیان کرد: باید همگام با مردم در صحنه‌های سیاسی حضور پیدا و همه با هم باشیم و از تصمیم‌سازی‌های غیرواقعی باید پرهیز کنیم.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به ضرورت وحدت در کشور گفت: مقام معظم رهبری در انتخابات بر مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت تاکید کردند و ما اگر حرف از مشارکت می‌زنیم باید به دنبال نتیجه آن، تلاش برای یک مجلس ارزشی و انقلابی باشیم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :