آخرین عناوین

يکشنبه 30 مهر 1402-21:54 کد خبر:128049

معاون وزیر میراث فرهنگی صورت گرفت:

انتصاب سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری مازندران

با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی شد.

براساس این گزارش، در این مراسم حسین ایزدی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران معرفی شد، وی پیش از این در سمت معاون صنایع دستی این اداره کل فعالیت داشت.

همچنین صادق برزگر که از شهریور پارسال به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران منصوب شده بود از این مسئولیت خداحافظی کرد و به عنوان مشاور استاندار مازندران در امور گردشگری منصوب شد.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مازندران به عنوان استان دارای جایگاه ممتاز در حوزه های گردشگری برشمرد و گفت: گردشگری محور برنامه توسعه‌ای این استان باشد.

علی طلوعی فزود: مدیریت ارشد استان مازندران با درک درست و مناسب از جایگاه گردشگری، اکثر مسائل توسعه ای استان را پیرامون این محور قرار داده و با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک اتفاقات مبارکی در این بخش رقم خواهد خورد.

وی با بیان این که مازندران در حوزه های گردشگری، ‌میراث فرهنگی و صنایع دستی به عنوان استان پیشتاز در کشور محسوب می شود و این قطب گردشگری کشور با حذف و رفع ساختار معیوب سازمانی می تواند به هدف مورد نظر برسد، تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف و پشت پازدن به ساختار معیوب، حرکت و مدیریت جمعی نیاز است.

معاون وزیر میراث فرهنگی اظهار داشت: میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی به عنوان نهاد فرهنگی جدای از سیاست بازی و جریان سازی حرکت می کند.

طلوعی گفت: متاسفانه سازمان‌ها وارث دیوان سالاری به جای مانده از گذشته هستند که همچون یک پدیده شوم بر روی جریان های کاری قرار گرفته و تمام سامانه را قفل کرده و در آن با مشکل جدی مواجه هستیم.

به گزارش خزرتیترخبر، وی تاکید کرد: همین قوانین دست پاگیر و کاغذبازی های اداری فرایند برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در کشور و مازندران را مختل می‌کند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :