آخرین عناوین

چهارشنبه 12 مهر 1402-17:14 کد خبر:127760

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها اتراق و توقف نکنند

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، گفت: مردم و مسافران حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.


به گزارش خزرتیترخبر، حسینعلی محمدی با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج ناپایدار شاهد رگبار باران، کاهش دما و وزش باد در استان مازندران هستیم.

براساس این گزارش، مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: براساس هشدار هواشناسی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم، شکستن درختان کهن‌سال، اختلال در تردد جاده‌ای و آسیب به محصولات کشاورزی از مخاطرات سامانه بارشی است‌.

محمدی با اعلام اینکه مرخصی تمام مدیران را لغو کردیم، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در حالت آماده‌باش باشند.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه بارش‌های پاییزی را خواهیم داشت که تمرکز بارش‌ها به ویژه در شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه است که می‌تواند شدید باشد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی سیل تمهیدات بحث ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران از تردد و اقامت و برپایی چادر در بستر رودخانه‌های استان پرهیز کنند، تصریح کرد: همچنین دامداران دام‌های خود را به مناطق امن هدایت کنند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :