آخرین عناوین

چهارشنبه 12 مهر 1402-11:16 کد خبر:127749

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی حکمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد قائم شهر را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی میرامید هادیانی عضو هیات علمی این دانشگاه را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر منصوب کرد.

براساس این گزارش، در متن این حکم آمده است؛

برادر گرامی جناب آقای میر امید هادیانی

با سلام؛

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر منصوب می‌شوید، از جناب عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیات علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی برحفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمد مهدی تهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خزرتیترخبر، همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی از زحمات و تلاش‌های مهرداد زارع نژاد سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر تقدیر و تشکر کرد.

در پیام طهرانچی آمده است؛

برادر گرامی جناب آقای مهرداد زارع نژاد؛

با سلام؛

به این وسیله از زحمات و تلاش‌های جناب عالی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر تقدیر و تشکر می‌نمایم، انشاء اله همچنان ازخدمات آن جناب در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شویم.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

محمد مهدی تهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :