آخرین عناوین

دوشنبه 10 مهر 1402-19:34 کد خبر:127724

خزرتیترخبر گزارش می دهد:

گلچین خبرهای مهم ( 10 مهر1402) از نگاه خزرتیترخبر

خبرهای برگزیده و کوتاه روز از منابع مختلف در یک نگاه


📌   کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور

🌦در شمال آذربایجان غربی و شرقی برخی نقاط استان‌های اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

💨برای مناطقی از غرب مرکز و و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

☁️در نوار شمالی کشور اردبیل و استان‌های ساحلی خزر ۵ تا ۸ درجه کاهش دما انتظار می‌رود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   تهدید مجری شبکه خبر افغان همچنین خط و نشان برای ایرانیان‌

🔸"یک روزی نام ایرانتان را افغانستان میکنیم..."

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   تخم مرغ دو زرده خواص بیشتری نسبت به تخم مرغ معمولی ندارد؛ بلکه علت دو زرده شدن نوسانات هورمونی،پیری یا جوانی مرغست

رنگ پوسته نیز ربطی به مقوی‌تربودن آن ندارد!

زرده زردتر=ویتامینA بیشتر👌

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   هر رنگ انگور چه فوایدی دارد؟

سبز و زرد: تقویت بینایی مبارزه با پوکی استخوان.

سیاه: کاهش کلسترول ضد سکته و سرطان.

قرمز: تنظیم کلسترول کاهش ابتلا به آلزایمر، افزایش طول عمر.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   برنامه مسابقات فوتبال امروز ۱۰ مهر

🔹 لیگ قهرمانان آسیا / سپاهان - الاتحاد

📺 شبکه ورزش / ساعت ۱۹:۳۰

🔹 لیگ قهرمانان آسیا / الدحیل - پرسپولیس

📺 شبکه سه / ساعت ۲۱:۳۰

🔹 لیگ قهرمانان آسیا / النصر - استقلال تاجیکستان

📺 شبکه ورزش / ساعت ۲۱:۳۰

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه چه گفتند؟

🔹حنین ۱۸ ساله و ریوان ۲۷ ساله عروس و داماد مراسمی بودند که تالار عروسی‌شان در عراق دچار حریق شد و ۲۵ نفر از نزدیکان خود را در این حادثه از دست داده اند.

🔹 آنها در جریان گفتگویی تاکید کردند که از لحاظ روحی و روانی اصلا وضعیت مناسبی ندارند و ترجیح می دهند پس از این رخداد دردناک از محل زندگی خود نقل مکان کنند!

ریوان (داماد):

🔹پس از آتش سوزی، حاضران در مراسم به سمت درهای خروجی تالار هجوم بردند و من با وجود اینکه همسرم به دلیل پوشش قادر به دویدن نبود، دست وی را گرفتم و با خود به بیرون از تالار کشاندم.

🔹همسرم به دلیل شوک شدید قادر به صحبت کردن نیست.

🔹پدرم قبل از این آتش بازی ها درباره احتمال گسترش و سرایت آن هشدار داده بود، اما مدیران تالار به این هشدارها توجهی نکردند.

🔹 در زمان گسترش آتش سوزی متوجه شدیم که در این تالار تنها یک کپسول آتش نشانی وجود دارد که آن کپسول هم خراب و غیر قابل استفاده بود!

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   نیمار به تهران رسید

🔹بازکنان الهلال برای برگزاری دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نساجی وارد تهران شدند.

🔹الهلال با ستارگانی مثل نیمار میتروویچ و کولیبالی حریف سختی برای نماینده کشورمان خواهد بود.

🔹میلینکوویچ ساویچ روبن نوس و یاسین بونو برای بازی مقبل نساجی در دسترس نخواهد بود و به این ترتیب نماینده عربستان با ۵ بازیکن خاجی خود به نام‌های نیمار، مامیتروویچ و کلیبالی آماده بازی با نساجی خواهد شد.

🔹صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی، به استقبال کاروان الهلال عربستان رفت و به ستاره‌های این تیم خوش‌آمد گفت.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   هجوم عربستانی‌ها برای امضا گرفتن از نیمار در تهران!

⚽️ در اقدامی عجیب، هواداران عربستانی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از نیمار ستاره برزیلی الهلال امضا گرفته و با او عکس یادگاری انداختند.

⚽️ همچنین در پایون فرودگاه امام خمینی (ره) که ورود به آن شرایط خاصی دارد هواداران سعودی با پرچم و شال الهلال حضور یافتند و بی‌نظمی ایجاد کردند.

⚽️ رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی دو هفته گذشته و پس از استقبال فوتبال دوستان ایرانی از رونالدو از این ماجرا انتقاد کردند اما اکنون مشخص نیست چگونه و با وجودی که برنامه نساجی به خوبی برای استقبال از کاروان الهلال پیاده شد، چنین اقدامی انجام داده و باعث ایجاد بی‌نظمی شدند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان

عضو ناظر مجلس در کمیته تدوین آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی:

🔹در بحث فرآیند اجرای قانون رتبه‌بندی یک مسئله حائز اهمیت این بود که پرداختی رتبه بندی ارتباطی به موضوع فوق العاده ویژه معلمان ندارد.

🔹بر این اساس چون میزان پرداختی‌های فوق العاده معلمان کمتر از مصوبه قانونی است، در صورتی که دولت در شورای حقوق و دستمزد مسئله فوق العاده ویژه کارکنان خود را به تصویب برساند، این اعتبارات نیز در کنار مبالغ مرتبط با قانون رتبه بندی به حقوق معلمان اضافه می‌شود.

🔹میانگین فوق‌العاده ویژه‌های پرداختی به معلمان هم‌اکنون بین ۲۱ تا ۲۳درصد حقوق است که تا ۵۰ درصد نیز امکان افزایش وجود دارد.

🔹در بحث رتبه‌بندی، صندوق بازنشستگی در حال گروکشی با حقوق فرهنگیان بازنشستگان است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   حکم اعدام برای پدری که به دخترش تعرض می‌کرد / پدرم از ۱۰ سالگی شروع کرد به آزار من / عمو فیلم سیاه برادر و برادرزاده‌اش را به پلیس نشان داد

🔹افشای راز جنایت سیاه شرور سابقه‌دار که سال‌ها دختر نوجوانش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود باعث شد قضات دادگاه کیفری یک استان تهران وی را مستحق مجازات مرگ بدانند.

🔹مرداد سال ۱۴۰۰ مردی با مراجعه به پلیس از برادرش شکایت کرد و گفت: برادر ۴۴ ساله‌ام سال‌هاست که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند و چندین بار دستگیر شده و به زندان افتاده است. او یک بار در ۳۰ سالگی ازدواج کرد اما ۲ سال بعد از همسرش جدا شد و پس از آن هم ۳ بار دیگر ازدواج کرد اما به خاطر کارها و رفتارهایش نتوانست زندگی خوبی داشته باشد و همسرانش همگی طلاق گرفتند و حالا با داشتن ۴ فرزند با یکی از دخترانش به نام سحر زندگی می‌کند.

🔹وی در ادامه راز هولناکی را برملا کرد و گفت: موضوعی که باعث شد از او شکایت کنم جنایتی است که در حق دخترش مرتکب شده است. چند روز قبل سحر که ۱۴ ساله است به خانه ما آمد و در حالی که وضعیت جسمی و روحی خوبی نداشت گفت که پدرش از ۴ سال قبل او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

🔹دختر نوجوان وقتی در برابر مأموران قرار گرفت، گفت: ۱۰ ساله بودم که مادرم جدا شد و رفت اما من را با خودش نبرد و پیش پدرم ماندم. از همان موقع پدرم من را مورد آزار قرار می‌داد ۴ سال از ترسم به کسی حرفی نزدم.

🔹وی ادامه داد: ۱۱ ساله بودم که پدرم برای چهارمین بار ازدواج کرد و من اولین بار موضوع را به نامادری‌ام گفتم اما حرف‌هایم را باور نکرد چون فکر می‌کرد من به خاطر رفتارهای بد پدرم دروغ می‌گویم و می‌خواهم با این بهانه پیش مادرم برگردم. بارها خواستم خودکشی کنم اما ترسیدم. بالاخره تصمیم گرفتم موضوع را به عموی بزرگم بگویم و برای اینکه او حرفم را باور کند آخرین بار از پدرم فیلم گرفتم.

🔹بدین ترتیب کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر نوجوان را تأیید کردند و مرد شرور با دستور قضایی بازداشت شد. وی پس از دستگیری ابتدا منکر آزار دخترش شد اما وقتی فیلم ضبط شده را دید به ناچار لب به اعتراف گشود./ایران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   شکست سنگین والیبال ایران مقابل اوکراین!

🔹 تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس، به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

🔹ملی پوشان والیبال در سومین بازی خود از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه به مصاف قطر خواهند رفت.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت : بازی مرگ بار خواهر چهار ساله منجر به سقوط تلویزیون بر سر برادر 5 ماهه در شهرستان میاندورد موجب مرگ وی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران ، دکتر علی عباسی با اشاره  به حادثه غم انگیزی که در هفتم مهرماه در منزل مسکونی در شهرستان میاندرود رخ داد  افزود : خواهر 4 ساله این خانواده که در حال بازی و دویدن در اتاق بود با برخورد به میز تلویزیون باعث افتادن آن بر روی برادر 5 ماهه و والدین خود را در سوگ برادر  نشاند.

این مقام  اجرایی استان به خانواده ها توصیه کرد : اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید،

حتما موارد زیر را رعایت کنید:

•    تلویزیون ها و مبلمان ، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید.

•    وسایلی مانند اسباب‌ بازی ‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید.

•    اقلام سنگین ‌تر را در قفسه ‌های و کشو های پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

•    تلویزیون و سیم های کابل را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   کلاهبرداری و پولشویی در قالب کار در منزل 

🔹در مواجهه با تبلیغاتی مثل کار در منزل، استخدام نیروی کار برای خرید ارز دیجیتال و... باید بیشتر دقت کرد و حساس بود. هدف بسیاری از این آگهی‌ها سوءاستفاده از حساب بانکی افراد برای پولشویی است.

🔹اگر می‌خواهید در دام کلاهبرداران مجازی نیفتید، این ویدیو را با دقت تماشا کنید.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   تولید، ورود و عرضه دستگاه سولاریوم ممنوع!

🔹طبق اعلام دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران «دستگاه‌های سولاریوم» فاقد هرگونه مجوز تولید، ورود و ترخیص بوده و تأمین، عرضه و استفاده از آن ممنوع و قابل پیگیری است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   تکذیب استفاده از کارت ملی در شبکه پرداخت

بانک مرکزی:

🔹 این بانک هیچ‎گونه برنامه‌ریزی برای استفاده از کارت هوشمند ملی در شبکه پرداخت کشور ندارد چراکه به لحاظ فنی این موضوع امکان‌پذیر نیست.

🔹 آنچه به صورت مشخص در بانک مرکزی در حال پیگری است، استفاده از کارت‌های مجازی به جای کارت‌های فیزیکی مطابق با آخرین فناوری روز تحت عنوان پروژه کهربا است که تا دو ماه آینده آماده خدمت‎رسانی به مردم خواهد بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   چین و چروک‌های صورت می‌تواند به دلیل ابتلا به یکی از این بیماری‌ها باشد

🔹ظاهر شدن چین و چروک‌ها بر روی صورت شما بر اثر افزایش سن، یک اتفاق طبیعی است؛ با این حال برخی از این چروک‌ها آنقدر به تدریج عمیق می‌شوند که نمی‌توان آنها را تنها به افزایش سن مرتبط کرد.

🔹این خطوط عمیق نشان از ابتلا به مشکلات جدی سلامت دارند و باید به آنها توجه ویژه شود. چین و چروک‌های صورت درباره بروز شش وضعیت پزشکی هشدار می‌دهند:

🔹بیماری قلبی: بر اساس یک مطالعه، چین و چروک‌های عمیق پیشانی، می‌تواند نشانه ابتلا به "آترواسکلروز"، سخت شدن سرخرگ‌ها و در نهایت ابتلا به بیماری قلبی باشد. چروک پیشانی و "آترواسکلروز" هر دو با استرس ارتباط نزدیک دارند. همچنین رگ‌های خونی در پیشانی نسبت به سایر قسمت‌های بدن ظریف‌تر هستند و خطر ایجاد پلاک در آنها بیشتر است.

🔹فشار خون بالا: مطالعات نشان داده زنانی که چهره جوان‌تری نسبت به همسن و سالان خود دارند، فشار خون کمتری نیز دارند. این زنان سیستم عروقی سالمی دارند و همین از پوست آنها محافظت می‌کند. در عوض کسانی که چروک‌های عمیق‌تری را روی صورت خود تحمل می‌کنند، اغلب دچار مشکلات فشارخون هستند.

🔹سبک زندگی ناسالم: خطوط صورت شما می‌تواند نشانه‌ای از سبک زندگی غلط باشد. تحقیقات نشان داده کسانی که از پوست صورت خود در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت نمی‌کنند و تغذیه ناسالمی دارند، از خطوط عمیق روی چهره خود رنج می‌برند.

🔹استخوان‌های ضعیف: چین و چروک شما همچنین می‌تواند خطر ابتلا به پوکی استخوان را پیش‌بینی کند. محققان پس از بررسی‌هایی در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ میلادی، چین و چروک روی صورت و گردن و تراکم استخوان ۱۱۴ زن را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند عمیق و ضخیم شدن چین و چروک پوست به کاهش تراکم استخوان در میان شرکت کنندگان در مطالعه مربوط است.

🔹سرطان پوست: چروک‌های عمیق روی گونه شما می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را گوشزد کند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید آنهم بدون محافظت، نه تنها این خطوط عمیق را ایجاد می‌کند، بلکه خطر ابتلا به سرطان پوست را بالا می‌برد.

🔹 استرس: چروک‌های پیشانی و خطوط بین ابروها می‌تواند نشانه ابتلا به استرس زیاد نیز باشد. استرس سطح کورتیزول را بالا می‌برد و می‌تواند خطر ابتلا به چاقی، فشارخون بالا و دیابت را نیز افزایش دهد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   فاجعه‌ای دیگر در استادیوم آزادی/پایان نشست خبری به دلیل قطعی برق

🔹در اتفاقی عجیب در نشست خبری سرمربی و بازیکن نساجی، برق‌های سالن رفت تا نشست خبری نصفه باقی بماند.

🔹جالبتر اینکه این کنفرانس خبری به دلیل قطعی برق سالن با تاخیر آغاز شده بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های مازندران

🔸 رئیس پلیس راه مازندران:

🔹با توجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

🔹 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه ۱۰، سه‌شنبه ۱۱و چهارشنبه ۱۲ مهر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است .

🔹 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   رگبارهای پاییزی در راه مازندران

🔸مدیرکل هواشناسی مازندران:

🔹از عصر چهارشنبه ۱۲ تا صبح جمعه ۱۴ مهر ماه شاهد بارش‌های رگباری پاییزی در آسمان استان هستیم.

🔹متناوب باران (گاهی رگبار باران)، وزش باد نسبتا شدید موقتی، رعدوبرق پراکنده، کاهش دما بین ۳ تا ۸ درجه و مه‌آلود شدن ارتفاعات همراهی دارد.

🔹احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه‏‌ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات ، مقاوم سازی سازه‌‏های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   آتش‌سوزی در هتل هیلتون ریاض

🔸بر اثر آتش‌سوزی در طبقات پایینی هتل هیلتون ریاض ۹ خودرو طعمه حریق شدند.

🔸گفته می‌شود، این حادثه تلفات انسانی به همراه نداشته است.

🔸علت حادثه هنوز مشخص نیست.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   پشت پرده یک کارشکنی حاشیه ساز چیست؟ بلاتکلیفی ۷ ماهه دهها هزار تن چای وارداتی كارخانه دبش در گمرک

🗣️مدیرعامل گروه کشت و صنعت دبش از بلاتکلیفی ۷ ماهه دهها هزار تن چای وارداتی در گمرک شهید رجایی بندرعباس، بدون محکومیت قضایی انتقاد کرد.

اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت چای دبش بعد از مطرح شدن  ابهاماتی درخصوص بیش اظهاری، قاچاق کالا و خروج ارز از طریق واردات چای:

▫️همه چایی‌ها با بهترین کیفیت و با قیمت‌های اقتصادی در حال فروش است. چای در سبد خانوارها قرار دارد  و قیمت استقبال خوبی از محصولات شده است

▫️کشور ما گمرک دارد و هر کالایی که وارد می‌شود، آزمایشات کنترل کیفیت در خصوص آن انجام می‌شود. همین امروز 30 هزار تن چای در گمرکات کشور است. از اول سال تا به امروز، کلا محموله چای ما را در گمرک  شهید رجایی متوقف کرده اند. به چه دلیلی؟

▫️مگر می‌شود که 7 ماه جواب یک آزمایش به طول بیانجامد و بدون اینکه به ما موضوع ابلاغ شده باشد بر روی آنتن زنده از آن صحبت می‌شود. در چنین شرایطی هزینه سنگین دموراژ به ما تحمیل می‌شود. سود این دموراژ را لاین‌های کانتینر خارجی می‌برند/تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   مطالعه جدید: پوست پشت گوش، بین انگشتان پا و ناف می‌تواند میزبان میکروب‌های ناسالم باشد

🔹نتایج مطالعه جدید محققان دانشگاه جورج واشنگتن نشان می‌دهد پوست پشت گوش، بین انگشتان پا و ناف، محل تجمع میکروب‌های بسیاری است که شاید در قسمت‌های دیگر پوست وجود نداشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام استحمام پوست این قسمت‌های بدن به خوبی تمیز شود.

🔹تحقیقات جدید نشان می‌دهد شستشوی پشت گوش و بین انگشتان پا می‌تواند به حفظ سلامت پوست در آن نواحی کمک کند. میکروبیوم یا مجموعه‌ای از میکروب‌ها که روی بدن یا حتی در بدن انسان زندگی می‌کنند، نقش مهمی در سلامت انسان ایفا می‌کنند./دیجیاتو

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   اشتباه راننده بیل مکانیکی همه آستارا را بهم ریخت

🔸فرماندار آستارا: براثر برخورد بیل مکانیکی پیمانکار متعلق به آب و فاضلاب شهرستان آستارا حین حفاری و ترکیدگی لوله، گاز برخی مشترکان در شهر آستارا قطع شده است.

🔸 این حادثه خوشبختانه مصدوم به همراه نداشته است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   با این چند تا کار به بالاترین حد اعتماد به نفس برس

1- به قول هایی که به خودت میدی عمل کن‌.

2- حواست باشه با خودت چطوری حرف میزنی.

3- هر روز به خودت یادآوری کن که قابل اهمیتی، ورزش کن، کتاب بخون، فیلم خوب ببین.

4- اهداف ماهانه تعیین کن و بهشون عمل کن.

5- از آدمایه سمی همه جوره دوری کن.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   بارش شدید باران و ‌رگبار‌ در ۵ استان/ امدادگران هلال احمر‌  به حالت آماده باش در آمدند

🔹 مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در ۵  استان کشور خبر داد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   جو وحشتناک و زیبای طرفداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

❌فوری / درخواست الاتحادی ها از نمایندگان AFC: بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شود!

اختصاصی طرفداری - در آستانه آغاز دیدار سپاهان و الاتحاد از اصفهان خبر می رسد که تیم الاتحاد از مسئولان برگزار کننده بازی و نمایندگان AFC درخواست کرده تا بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شود. این در حالی است که تا الان بایستی بازی آغاز می شد ولی همچنان خبری از آغاز مسابقه و حضور بازیکنان در زمین نیست.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   الاتحاد مقابل سپاهان حاضر نشد!

⚽️ با وجود گذشت ۳۰ دقیقه از زمان مقرر برای برگزاری بازی سپاهان و الاتحاد، بازیکنان تیم عربستانی در زمین حاضر نشدند ورزشگاه نقش جهان را ترک کرده و این بازی لغو شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   فارس نوشت: لغو دیدار سپاهان-الاتحاد با ادعای واهی

🔹درحالی‌که قرار بود از ساعت 19:30 مسابقه دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شود این دیدار با درخواست مقام‌های تیم الاتحاد با نیم ساعت تاخیر مواجه شد.

🔹پس از گذشت نیم ساعت بازهم بازیکنان الاتحاد وارد میدان نشدند و اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

🔹گفته می شود تاخیر و لغو مسابقه به دلیل وجود تندیس شهید سلیمانی در ورزشگاه است که البته بعید به نظر می رسید.

🔹این در شرایطی است که این تیم عربستانی روز گذشته در همین ورزشگاه که تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تمرین کرده بود و بسیار بعید است که تیم عربستانی بابت چنین موضوعی، این گستاخی را کرده باشد.

🔹این تندیس بیش از 4 سال است که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   باشگاه سپاهان:‌ بازی با تصمیم داور لغو شد

باشگاه سپاهان:

⚽️ دیدار تیم فوتبال این باشگاه با الاتحاد، با تصمیم داور این مسابقه لغو شد.

⚽️ شکایت خود را نسبت به این اتفاق تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   تعریف درست از قوی بودن

💭گفتم برخلاف تصوری که به همه القا میشه و قوی بودن رو فقط در موفقیت می‌بینن، بنظر من اوج قوی بودن اونجاهاست که....

وقتی کسی حتی حواسشم بهت نبود، خودت اشکاتو پاک کردی و ادامه دادی

+توی روزهای سختی که  داشتی و از بقیه فاصله گرفته بودی، انرژی نداشتی حتی پیام کسی رو جواب بدی و مدام برچسب بی معرفت بهت می خورد، برای بهتر شدن حال خودت تلاش می کردی

اوج قوی بودن اونجاست که قلبت رو یه نفر شکست اما نخواستی برای بهتر شدن حالت با قلب و احساس کسی بازی کنی

💭قوی بودن همون لحظه‌ست که پر از اضطراب و ترسی و با لرز یه قدم دیگه به سمت هدفت بر‌می داری

+آدمایی که خیلی بهشون وابسته بودی و دوستشون داشتی رو کنار گذاشتی، چون روانت رو بهم می‌ریختن

بعضی روزها قوی بودن یعنی بلند شدن از تختت، با تموم حال سنگین و سختی که فقط خودت میدونی...

اگر کسی هنوز بهت نگفته من بهت میگم که بهت افتخار می‌کنم برای هر اونچه که تا امروز از سر گذروندی قطعا آسون نبوده

قوی بودن یعنی این...

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   مدیرعامل باشگاه سپاهان: درخواست تیم الاتحاد خارج از عرف ورزشی و برخلاف اصول معمول بوده است

🔹ساکت: بیش از 2.5 سال است که ورزشگاه نقش جهان مورد تایید نمایندگان فیفا و AFC قرار گرفته و تاکنون میزبان دهها بازی بین المللی بوده است

🔹 تیم الاتحاد روز گذشته با همین شرایط و طراحی موجود ورزشگاه تمرین کرده بود و از تیم سپاهان نیز تشکر کرده بودند.

🔹ما سریعا با مستندات خود از این باشگاه به AFC  شکایت خواهیم کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   شوخی کاربران با بازی سپاهان_الاتحاد

نه گذاشتن جومونگ ببینیم،‌ نه فوتبال بازی کردن.

با اینکه بازی برگزار نشد ولی مطمئن باشید اصفهانیا دنگ چمنو از الاتحاد میگیرن.

‏کودک مطالبه گر اصفهانی رو‌ بفرستید پادرمیونی کنه

‏بازیکنای الاتحاد از اصفهانیه تو استادیوم پرسیدن ورودی زمین کجاست؟ اونم اشتباهی آدرس داده همشون از استادیوم رفتن بیرون

‏مشکل سیاسی نبود، وارد شدن به ورزشگاهی که ۷۰ هزار نفر توش دارن با لهجه اصفهانی صحبت می‌کنن بازیکنا رو‌ دچار پنیک اتک می‌کنه

‏میگن باشگاه سپاهان اصرار داشته بچه‌هایی که دنبال بازیکنا میخوان بیان تو زمین حتما باید با کت و شلوار بیان. اونا هم پشماشون ریخته و رفتن

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

📌   جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان:

🔹 به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این جاده دقایق پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی بالای طویر مرزن‌آباد مسدود شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :