آخرین عناوین

دوشنبه 10 مهر 1402-7:58 کد خبر:127714

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در محورهای مازندران

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در محورهای استان همزمان با روزهای پایانی هفته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محسن هاشمی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در محورهای استان همزمان با روزهای پایانی هفته در استان خبر داد.

براساس این گزارش، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی را از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه ۱۰، سه ‌شنبه ۱۱و چهارشنبه ۱۲ مهر ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه ۱۰، سه‌ شنبه ۱۱و چهارشنبه ۱۲و همچنین از ساعت هفت تا ۲۴ روز‌های پنج ‌شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک‌ طرفه مقطعی روز‌های سه‌شنبه ۱۱، جمعه ۱۴و شنبه ۱۵ مهر ماه به‌ صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: تردد انواع تریلر‌ها بجز حامل های موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌ شنبه ۱۱ و جمعه ۱۴ مهر ماه امسال از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران- فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است./مرکز مدیریت راه های مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :