آخرین عناوین

دوشنبه 10 مهر 1402-7:50 کد خبر:127713

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

سقوط تلویزیون موجب مرگ نوزاد ۵ ماهه در میاندرود شد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بازی مرگ بار خواهر چهار ساله منجر به سقوط تلویزیون بر سر برادر پنج ماهه‌اش و مرگ وی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بازی مرگ بار خواهر چهار ساله منجر به سقوط تلویزیون بر سر برادر پنج ماهه‌اش و مرگ وی در میاندورود شد.

براساس این گزارش، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیزی که در هفتم مهرماه در منزل مسکونی در شهرستان میاندورود رخ داد، افزود: خواهر چهار ساله این خانواده که در حال بازی و دویدن در اتاق بود با برخورد به میز تلویزیون باعث افتادن آن بر روی برادر پنج ماهه شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید، وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید،

به گزارش خزرتیترخبر، عباسی تصریح کرد: اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌های و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد، تلویزیون و سیم‌های کابل را از دسترس کودکان دور نگه دارید./پزشکی قانونی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :