آخرین عناوین

يکشنبه 9 مهر 1402-9:10 کد خبر:126712

قصه ای پر غصه که تمامی ندارد:

تکرار سریال حبس خانگی بومیان منتهی به جاده‌های شمال

تکرار تعطیلات و قصه حبس خانگی روستاییان مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال تمامی ندارد؛ جاده‌هایی که زیرساخت‌های آن برای تردد بالای گردشگران فراهم نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، تکرار تعطیلات و قصه حبس خانگی روستاییان مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال تمامی ندارد؛ جاده‌هایی که زیرساخت‌های آن هنوز که هنوزه برای تردد گردشگران فراهم نیست.

به گزارش خزرتیترخبر، دردسر اجرای محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد بومیان مسیرهای منتهی به محور کندوان به دغدغه‌ای همیشگی تبدیل شده؛ دغدغه‌ای که در تعطیلات به سراغ مردم منطقه آمده و مرهمی برایشان نیست.

تعطیلات تابستانی هم گذشت در کنار هزاران هزار مسافری که پایشان به جاده‌های شمال رسید شاید بومیانی بودند با فکر کردن به سفر و فکر ترافیک طولانی خیال سفر را از ذهن خود دور کردند.

البته در این زمینه مسئولان پی چاره بودند و بحث تعریض مرزن‌آباد در دستور کار قرار گرفت ولی باتوجه به طولانی شدن روند افتتاح مردم را نگران کرد؛ مردمی که هر بار این سوال را با خود تکرار می‌کنند بالاخره پایان گره ترافیکی چه زمانی است؟!

مسیر چند دقیقه‌ای محور کندوان در ایام تعطیلات چنان قفل می‌شود که نتیجه هم اینکه بومیان در خانه‌هایشان حبس می‌‌شوند‌.

محمد احمدی در این‌باره ، اظهار کرد: تاکید ما این است عملیات تعریض مسیر طویر تا دزبن با سرعت بیشتری تکمیل شود تا برای ترافیک شرایط بهتری داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه کندوان با اعلام اینکه با وجود همه مشکلات در حوزه زیرساخت با تدابیر پلیس داریم کار را پیش می‌بریم، تصریح کرد: براساس برنامه پلیس فراجا از محدوده شهرستانک و قطعه اول آزادراه که بار سنگین ترافیک حاکم می‌شد مجبور به اعمال ترافیکی می‌شویم.

وی افرود: با انجام بحث تعریض مشکل ترافیک  روستاهای طویر شده بهتر شده اما بومیان روستای دزبن مشکل دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: ایام تعطیلات تابستان برای روستائیان و کسبه سخت می‌شد اما با سعه صدر ما را یاری کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در پایان گفت: امیدواریم با تعریض مسیر شاهد کاهش مشکلات مردم منطقه باشیم؛ چرا که ترافیک سنگینی شاهد هستیم به‌ طوری ‌که محدوه خروجی انتهای بلوار مرزن‌آباد توقف حرکت داریم و موجب بروز نگرانی برای مردم منطقه می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :