آخرین عناوین

يکشنبه 9 مهر 1402-6:30 کد خبر:126710

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته در مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: شاهد استقرار جو پایداری در آسمان مازندران هستیم و این وضعیت تا روز چهارشنبه در آسمان مازندران تداوم دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای استان ، اظهار کرد: بعد از بارش پاییزی، شاهد استقرار جو پایداری در آسمان مازندران هستیم که پیش‌بینی می‌شود این وضعیت تا روز چهارشنبه در آسمان مازندران تداوم داشته باشند.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: طی این مدت آسمان استان غالبا صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم در برخی مناطق شاهد افزایش ابر در آسمان استان هستیم.

وی درباره وضعیت دمای هوا، بیان کرد: از لحاظ دمایی نیز  افزایش نسبی دما را به ‌ویژه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات استان خواهیم داشت و از بعدازظهر چهارشنبه با شکل‌گیری جریانات کمابیش شمالی و عبور امواج متناوب تراز میانی، شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده در مناطق غربی استان خواهیم بود.

اسدی تصریح کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد، روزهای پایانی هفته جاری آسمان مازندران به ‌صورت نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دریای ماز‌ندران همچنین به‌ صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :