آخرین عناوین

دوشنبه 3 مهر 1402-18:27 کد خبر:126623

جانشین انتظامی مازندران خبر داد:

متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری میلیاردی در بابل/ کشف ۹۶ کیلو انواع مواد مخدر در آمل

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری پنج متهم و متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری با ۴۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید موسی حسینی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بابلی مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از جمله ثبت ازدواج در شناسنامه قبل از رسیدن به سن قانونی، اخذ وام ازدواج و… اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بابل قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، ۵ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در مخفیگاه متهمان تعداد ۱۱ فقره مهر جعلی ادارات دولتی و دفترخانه‌های اسناد رسمی و همچنین ۴۰ جلد شناسنامه جعلی کشف شد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴۰ فقره جعل اسناد و کلاهبرداری با شگردهای متقلبانه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح استان مازندران اعتراف کردند، اظهار کرد: اعضای این باند، بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری زوج قاچاقچی و کشف ۹۶ کیلو مواد مخدر کمیکال در آن شهرستان خبر داد.

علی داداش تبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک زن و شوهر در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک زن و شوهر در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل این سوداگران مرگ، مقدار ۹۶ کیلوگرم کمیکال و ۹۵۰ میلیون ریال پول نقد کشف شد.

به گزارش خزرتیترخبر، داداش تبار در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :