آخرین عناوین

يکشنبه 2 مهر 1402-10:37 کد خبر:126596

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در دومین روز مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۳ مهر در جاده‌های مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی را که تا روز دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود اعلام کرد و  بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز دوشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز یکشنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های امروز از مسیر شمال به جنوب ممنوع می‌باشد.

محدودیت تردد محور هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی امروز بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود./مرکز مدیریت راه های کشور

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :