آخرین عناوین

شنبه 1 مهر 1402-21:40 کد خبر:126590

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

توقیف بنز ۱۵۰ میلیاردی در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از کشف خودروی بنز ۱۵۰میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت: پس از کسب خبری مبني بر تردد يک خودروي سواري بنز با مدارک جعلي از تهران به سمت آمل و انجام کار اطلاعاتي، رابط امنيت اقتصادي شهرستان آمل با همکاري اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

براساس این گزارش،فرمانده انتظامي استان مازندران تصریح کرد: با بررسي فني شماره شاسي خودرو با کارت خودرو ارائه شده همخواني نداشته که خودروی بنز به ظن قاچاق با هماهنگي قضائي توقيف شد.

وی افزود: خودروي بنز قاچاق که از محور تهران به آمل در حال تردد بوده با همکاري فرماندهی انتظامي بخش لاريجان توقيف و کارت خودرو ارائه شده از سوي راننده مرسدس بنز اس ۵۰۰ بوده ولي خودرو توقيفي S۶۳ amg و پلاک نصب شده نيز در سامانه وسائط نقليه در ليست سياه قرار داشته و متعلق به يک خودرو ديگر بود.

مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر۱۵۰ ميليارد ريال برآورد کردند، اظهار داشت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طريق شماره تلفن۱۱۰ به پليس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :