آخرین عناوین

چهارشنبه 29 شهريور 1402-11:13 کد خبر:126536

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه را از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: پایان هفته از راه رسید و شاهد ترافیک در جاده‌های استان هستیم؛ به ‌طوری ‌که  شاهد تردد نیمه‌ سنگین خودروها در محدوده پل زنگوله محور کندوان در مسیر شمال هستیم.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ جوی بارشی نداریم و شاهد کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه هستیم و محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از امروز در جاده‌های شمال خواهیم داشت، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۹، پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم، یک‌شنبه دوم، دوشنبه سوم و سه‌‌شنبه چهارم مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه  ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و با تصمیم مأموران پلیس راه محدودیت یک ‌طرفه مقطعی روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ شهریور، جمعه ۳۱ شهریور و شنبه یکم مهر ماه به‌ صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان مواد‌سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ شهریور ماه امسال از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا وجود دارد که در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :