آخرین عناوین

سه شنبه 28 شهريور 1402-12:16 کد خبر:126515

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:

تولید ۳۸۰ هزار جلد دفتر با یک‌سوم قیمت بازار/تولید دفتر مشق دانش آموزان مناطق محروم با کاغذ رایگان

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: برای برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده‌ها، بخشی از کاغذ مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم به ‌صورت رایگان تامین می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: همسو با برنامه های دولت مردمی سیزدهم مبنی بر برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده‌ها، کاغذ مورد نیاز از سوی این شرکت برای تولید دفتر مشق شماری از دانش آموزان مناطق محروم به صورت رایگان تامین شد.

براساس این گزارش، وی با اشاره به تاکید مقام معظم انقلاب مبنی بر امید آفرینی در جامعه، ‌تصریح کرد: ما از این پس زبان گویای دولت در انعکاس بخشی از دستاوردهای فرهنگی خصوصا در حوزه فرهنگ و نشر و کتاب بوده و این امر را وظیفه ملی و میهنی خود می دانیم.

امید نیک نژاد، حمایت های دولت سیزدهم به ویژه رییس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری در تحقق شعار سال و تداوم تولید، برنامه خودکفایی در تولید کاغذ را برنامه ای ملی و اثر گذار خواند و از آمادگی همه جانبه این شرکت در تحقق این هدف خبر داد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: در همین راستا با مشارکت یکی از درگاه های فروش اینترنتی و چاپخانه آن و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال ۳۸۰هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰ برگ و ۱۰۰ برگ تولید و به فروش رسیده است و این طرح حمایتی تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی در طرح مذکور خاطر نشان ساخت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق شد سال گذشته ۷۰ درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی ۱۴ میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از ۸۵درصد کاغذ کتاب های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

نیک نژاد، تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه دانست و افزود : بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با ناشر و با تامین کاغذ ایرانی، طرح روی جلد دفترچه های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی است.

این شرکت سال ۱۳۷۶ در شهرستان ساری آغاز به کار کرد و هم اکنون طبق گفته مسئولان آن، حدود یکهزار و ۳۰۰ نیروی انسانی دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، شرکت چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر سهامی خاص است که ۶۰ درصد سهام آن در اختیار شرکت آینده پویا، ۲۰درصد صندوق بازنشستگی کشوری با ۲۰ درصد دیگر هم در اختیار شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است./چوب و کاغذ مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :