آخرین عناوین

سه شنبه 28 شهريور 1402-8:20 کد خبر:126508

اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان:

اعلام اسامی افراد کم کار به رسانه ها!!

فرماندار ساری  گفت: هر اداره ای که در خدمت به مردم کوتاهی کند با او برخورد خواهد شد و همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدعلی نوبخت ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری مرکز استان مازندران، وحدت و امنیت ملی را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی مهم دانست و اظهار کرد: انسانیت، اخلاق و مردم‌محوری در دولت مردمی سیزدهم در اولویت قرار دارد.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه مدیریت ما در جمهوری اسلامی مدیریتی جهادی و مردمی است،گفت: پروژه‌ها بر زمین مانده از گذشته نشان دهنده می‌دهد که مسؤولان وقت اعتقادی به مدیریت میدانی نداشتند.

فرماندار ساری اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان جامعه است، انجام فضاسازی مطلوب برای تبیین این فرهنگ و تبیین فرهنگ مهدویت در جامعه ضرورت دارد.

نوبخت با تاکید بر لزوم انجام کار میدانی توسط مدیران انقلابی، خاطرنشان کرد: موفقیت در ارائه خدمات نیاز به همدلی دارد، البته در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در مرکز استان در حوزه آموزش و پرورش و مسائل دیگر هستیم.

نوبخت با اشاره به کسب رتبه برتر فرمانداری ساری در جشنواره شهید رجایی، تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف نظام و انقلاب، باید سه قوه در کنار بدون سیاسی‌کاری خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهند و هیچ مسئولی نباید با سیاسی‌کاری در خدمت به مردم کوتاهی کند.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای شهر و شهرداری ارائه راهکار برای برون رفت از چالش‌ها، تاکید کرد: باید به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری توجه شود، ضعف در این حوزه حاشیه‌سازی و عقب‌ماندگی ایجاد می‌کند.

به گزارش خزرتیترخبر، نوبخت با اعلام اینکه با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود، ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :