آخرین عناوین

سه شنبه 14 شهريور 1402-9:55 کد خبر:126272

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح ۱۹ شهریور ماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب اظهار داشت: عبور و مرور وسایل نقلیه با اعمال محدودیت‌هایی ترافیکی  همراه است و عبور و مرور تا ساعت 6  صبح روز یکشنبه 19 شهریور ماه با اعمال محدودیت در محورهای مواصلاتی استان همراه است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا ساعت 6 صبح یکشنبه 19 شهریور ماه در تمام محورهای مواصلاتی استان ممنوع است افزود: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

جهان تاب یادآوری کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24  از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است اظهار کرد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24  از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی افزود: محدودیت های ترافیکی در محور هراز نیز اعمال می‌شود  و تردد تریلر ها از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24  سه شنبه 14 شهریور ماه و چهارشنبه 15 شهریورماه  از ساعت 6 صبح تا 24روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 23 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل هم  ممنوع است و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز از آب اسک به رودهن محدوده مشاع به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی  از رانندگان که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :