آخرین عناوین

دوشنبه 13 شهريور 1402-12:47 کد خبر:126261

شهردار موفق ساری در پست جدید:

شهردار سابق ساری مدیرعامل شرکت جدید سرمایه گذاری غدیر

شهردار سابق ساری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، معاون سابق وزیر راه و شهرسازی که در سوابق خود مدیر عاملی شرکت باز آفرینی شهری ایران، شهردار ساری و معاون اداری مالی صدا و سیمای مازنداران را تجربه کرده است ، به سمت مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.

براساس این گزارش، شرکت سرمایه‌ گذاری غدیر شرکت سرمایه‌ گذاری ایرانی و سومین شرکت سرمایه‌ گذاری ایرانی و سومین شرکت برتر ایران (تا سال ۱۳۹۹)  است، که بیشتر سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می‌باشد.

این شرکت در سال ۱۳۷۰ از محل دارایی‌های بانک صادرات ایران و با نام شرکت سرمایه‌ گذاری بانک صادرات (سهامی خاص) و با مالکیت بانک صادرات ایران تأسیس گردید، در سال ۱۳۸۷ مالکیت شرکت به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منتقل گردید.

شرکت سرمایه ‌گذاری غدیر هم‌ اکنون مالکیت ۱۳۰ شرکت را در اختیار دارد، که در حوزه‌های مختلف همچون صنایع پایین‌ دستی نفت‌ و گاز، صنایع پتروشیمی، تولید و انتقال برق، صنایع و معادن، خدمات ترابری، تولید سیمان، ساخت‌ و ساز و فناوری اطلاعات فعالیت می‌نمایند.

به گزارش خزرتیترخبر، از شرکت‌هایی که سرمایه‌ گذاری غدیر سهام اکثریت آنها را در اختیار دارد، می‌توان به: گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، پتروشیمی پارس، شرکت پالایش نفت بندرعباس اشاره کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :