آخرین عناوین

يکشنبه 5 شهريور 1402-12:49 کد خبر:126132

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در ساری

رئیس پلیس فتا مازندران از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سامع خورشاد از بازداشت متهم به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی ۳ میلیاردی در ساری خبر داد.

براساس این گزارش،رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی شهروند در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم با برقراری ارتباط تلفنی با شهروندان به بهانه برنده شدن آنان در قرعه‌کشی برنامه‌های رادیویی، اطلاعات اینترنت بانک آنان را سرقت و از حساب‌های بانکی این افراد به صورت غیرقانونی برداشت می‌کرد که در نهایت با  هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه همدستش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای مازندران، اظهار کرد:  کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند رد متهم اصلی این پرونده را در یکی از زندان‌های تهران شناسایی کنند، فردی که با تلفن همراه در اختیار، اقدام به برقراری تماس تلفنی با بیرون از زندان می‌کرد.

خورشاد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به خرید طلا و جواهرات با وجوه سرقتی به ارزش ۳ میلیارد ریال از سطح استان‌های البرز و تهران اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس فتای مازندران در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان در فضای مجازی و درگاه‌های اینترنتی باشند و به محض مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری با شماره ۰۹۶۳۸ اعلام کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :