آخرین عناوین

شنبه 4 شهريور 1402-14:19 کد خبر:126114

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

رگبارهای پراکنده تا صبح فردا مهمان آسمان مازندران است

معاون هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران هستیم که این وضعیت تا صبح فردا کمابیش ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: تا روز گذشته روزهای خیلی گرم و شرجی در آسمان مازندران داشتیم؛ به ‌طوری ‌که بیشینه دما مربوط به ساری ۳۷ و کمینه دمای مربوط به سیاه‌بیشه با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

براساس این گزارش، وی افزود: از بعدازظهر روز جمعه با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران شاهد بودیم که بیشترین بارش از سوخته‌سرای سوادکوه و سفیدآب تنکابن ۲۷ و ورکی ساری ۱۵ میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: امروز با تقویت جریانات شمالی و کاهش دما همراهی با وزش باد در استان انتظار داریم شاهد رگبارهای پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی با اشاره به اینکه این وضعیت تا صبح فردا کمابیش ادامه دارد، گفت: به ‌تدریج از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه صاف تا نیمه‌ابری همراه به افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: مجددا از عصر سه شنبه تا صلح پنج‌شنبه مجددا شاهد شکل‌گیری جریانات شمالی و موج ناپایداری را خواهیم داشت.

به گزارش خزرتیترخبر، معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: از بعدازظهر پنج‌شنبه مجددا شاهد کاهش ناپایداری آسمان مازندران هستیم و روز جمعه هم جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و دریای مازندران امروز و فردا به ‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :