آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مرداد 1402-12:11 کد خبر:121795

رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

ورود ۷۵ هزار دستگاه خودرو از زمان اعلام تعطیلی/ کندوان همچنان یک طرفه است

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۷۵ هزار دستگاه خودرو از زمان اعلام تعطیلی فقط از دو استان تهران و البرز وارد مازندران شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر، محسن هاشمی گفت: حدود ۷۵ هزار وسیله نقلیه۲۴ ساعت گذشته یعنی از زمان اعلام تعطیلی تاکنون از استان‌های تهران و البرز وارد استان مازندران شده اند.

براساس این گزارش، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ورودی خودروها به استان مازندران در این مدت بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته پیک تردد در ساعات ۱۹ تا ۲۱ بوده و طی این مدت به صورت میانگین در هر ساعت حدود ۶هزار وسیله نقلیه وارد استان شده است .

هاشمی افزود: در این مدت حدود یک میلیون و سیصدهزار تردد انواع وسایل نقلیه در استان ثبت شده است.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.

بر اساس این گزارش ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا مکارود، در آزادراه تهران – شمال محدوده تالون و حدفاصل تونل ۱۶ تا شهرستانک و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های امامزاده هاشم و حدفاصل زیار تا آب اسک و حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو سنگین است و همچنین ترافیک در محور سوادکوه مسیر جنوب به شمال در محدوده دماوند سنگین گزارش شده است.

همه جاده های کوهستانی مازندران فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند به همین دلیل پلیس راه مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله  وشتاب در رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز یا عبور از شانه‌های خاکی جاده خودداری کنند

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است و مسافران همچنین می‌توانند پیش از سفر با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :