آخرین عناوین

سه شنبه 10 مرداد 1402-17:8 کد خبر:120821

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

کندوان پُرترافیک شد/ هشدار ریزش سنگ در کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور کندوان، گفت: احتمال دارد محور کندوان از مسیر جنوب به شمال یک طرفه شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال ، اظهار کرد: تردد خودروها در محور کندوان به ‌صورت پرحجم است و در ساعت‌های آینده پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم.

براساس این گزارش، وی گفت: مقرر شد درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت‌ یک‌ طرفه در محور کندوان از مسیر جنوب به شمال در دستور کار پلیس قرار گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر به صورت روان گزارش شده است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی را از فردا در جاده‌های شمال خواهیم داشت، تصریح کرد: اعمال محدودیت یک‌ طرفه در محورهای هراز و کندوان را به‌صورت‌ مقطعی خواهیم داشت و در زمان اعمال محدودیت‌ یک ‌طرفه رعایت توصیه‌ها و پرهیز از انحراف به شانه خاکی جاده نیز مورد تاکید است.

هشدار ریزش سنگ در کندوان/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خزرتیترخبر، محمد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر مقطعی پر حجم و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

وی گفت: بنا به گفته یکی از رانندگان این جاده، یک عدد سنگ کوچک صبح روز گذشته روی خودرویش سقوط و خسارت جزیی وارد کرده است که بعد از این حادثه، مشکلی خاصی در تردد خودروها ایجاد نشده بود.

احمدی اظهارداشت: در صورت پرحجم بودن ترافیک در جاده کندوان با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه طرح ترافیکی، طرح های ترافیکی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگر کاربران جاده ای رقم بزنند.

وی یادآور شد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

به گزارش خزرتیترخبر، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :