آخرین عناوین

يکشنبه 8 مرداد 1402-10:50 کد خبر:120770

رئیس پلیس ‌راه مازندران خبر داد:

ریزش سنگ در جاده هراز/ این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن جاده هراز ‌تا اطلاع ثانوی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب اظهار داشت: به دلیل ریزش سنگ جاده هراز مسدود شد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به علت ریزش سنگ از کوه و رانش کوه جاده هراز در محدوده پلیس راه لاریجان در منطقه وانا مسدود شد تصریح کرد: محور جایگزین جاده سوادکوه و جاده کندوان است.

جهان تاب خاطرنشان کرد: هم اکنون ترافیک در مسیرهای مواصلاتی مازندران عادی و روان است اما به تدریج محور سوادکوه پرحجم می شود.

وی اظهار داشت: هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز به علت ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد خودروها نیز در طی این مدت از دیگر محورهای جایگزین از جمله فیروزکوه و جاده چالوس انجام خواهد شد.

وی وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب آزاد راه تهران شمال در محدوده سنگان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: در محورهای چالوس و فیروزکوه تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم ناپایداری‌های جوی این استان تا چند روز آینده که در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با بارش رگبار باران نیز همراه خواهد بود، از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای کوهستانی، همه جوانب را رعایت کنند.

جهان تاب ادامه داد: ریزش سنگ در دیگر جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد و از مسافران و رانندگان می خواهیم از توقف در حاشیه این محورها خودداری کنند.

جهان‌تاب با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان در تعطیلات آخر هفته، از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

به گزارش خزرتیترخبر، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است./خبر پلیس

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :