آخرین عناوین

شنبه 7 مرداد 1402-15:15 کد خبر:120759

رییس هیات نجات غریق نوشهر خبر داد:

کشف جسد یک تبعه خارجی در ساحل نوشهر

رییس هیات نجات غریق نوشهر از پیدا شدن جسد جوان ۲۸ ساله تبعه افغان در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، رییس هیات نجات غریق نوشهر از پیدا شدن جسد جوان ۲۸ ساله تبعه افغان در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد.

براساس این گزارش، مجتبی شمس افزود :این فرد حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته در آب های ساحلی چلک در خارج از طرح وارد دریا می شود که متاسفانه به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق می شود و با وجود تلاش های فراوان برای پیدا کردن وی، متاسفانه این تلاش ها بی نتیجه ماند.

وی اظهار کرد :جسد این فرد حوالی ساعت ۱۱ امروز در آب های ساحلی روستای "دزدک " نوشهر پیدا شد و برای سیر مراحل قانونی جسد تحویل مراجع مربوطه داده شد.

شهرستان نوشهر با محدوده ساحلی به طول حدود ۶۰ کیلومتر از ۲ طرح سالمسازی یکی در مجموعه نمونه گردشگری ساحلی سیترا حوزه شهری و دیگری هم در منطقه سی سنگان برخوردار است.

برابر آمار از ابتدای فصل شنا که در خرداد ماه هرسال شروع می شود از آغاز طرح سالم سازی دریا تاکنون سه نفر در آب های ساحلی شهرستان نوشهر غرق می شوند که سال گذشته در این مدت دست کم هفت نفر غرق شده بودند.

به گزارش خزرتیترخبر، در این محدوده ساحلی دست کم ۸۵ ناجی غریق عهده دار مسئولیت پیشگیری از غرق شدگی افرادی که در طرح های دریا تن به شنا می زنند دارند و برابر آمار از ابتدای فصل شنا تاکنون این تعداد ناجی اقدام به نجات ۴۳ نفر کردند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :