آخرین عناوین

سه شنبه 3 مرداد 1402-16:36 کد خبر:120709

رئیس پلیس ‌راه مازندران خبر داد:

آغاز محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا از فردا در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته که با تاسوعا و عاشورای حسینی همزمان شده، از فردا در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب درباره محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای شمال در ، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در جاده‌های شمال به ‌صورت روان است.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمال در دستور کار داریم.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم مردادماه جاری از از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان در محور هراز، اضافه کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم  و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه چهارم و ششم مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی خاطرنشان کرد: شرط اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال براساس وضعیت ترافیک خواهد بود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :