آخرین عناوین

يکشنبه 1 مرداد 1402-12:16 کد خبر:120676

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام کرد:

کشف جسد نوزاد در بابلرود

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف جسد نوازد حدود هفت ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، از صبح امروز یکشنبه تصویر جسد یک نوزاد که بر روی آب در رودخانه بابلرود در محدوده بابلسر معلق بوده مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

سن این نوزاد از سوی کارشناسان و افراد حاضر در صحنه باتوجه به اینکه دست و پای آن شکل گرفته و موی سر آن مشخص بوده، هفت ماه عنوان شده است.

بر اساس فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، شهروندان این نوزاد را از داخل رودخانه بابلرود خارج و بعد از قرار دادن در یک نایلون آن را کنار رودخانه زیر خاک قرار می دهند.

کشف نوزاد در بابلرود تایید می‌شود

به گزارش خزرتیترخبر،سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: کشف یک نوزاد حدود هفت ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود صحت دارد و پلیس کار خود را برای کشف این ماجرا آغاز کرده است.

وی بیان داشت: این نوزاد که بنابر شواهد دست و پای آن کامل و حتی موی سر آن هم شکل گرفته، هفت ماهه است.

افضلی افزود: چون این نوزاد داخل آب بود صورت آن کبود شده که چهره آن قابل شناسایی نیست.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی بابلسر این نوزاد را به امامزاده ابراهیم (ع) این شهر منتقل کردند تا از آنجا برای انجام ادامه فرایند، به پزشکی قانونی منتقل شود.

به گزارش خزرتیترخبر، رودخانه بابلرود یکی از رودخانه‌های پر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در سوادکوه مازندران سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت ۷۸ کیلومتری و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :