آخرین عناوین

يکشنبه 1 مرداد 1402-12:16 کد خبر:120675

رئیس پلیس ‌راه مازندران خبر داد:

محور سوادکوه بازگشایی شد

رییس پلیس راه مازندران گفت: مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه که به علت رانش زمین مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه افزود: مسیر جنوب به شمال جاده سوادکوه در محدوده جوارم که روز گذشته به علت رانش زمین و ریزش کوه بر روی خودروهای عبوری مسدود شده بود با حضور به‌ موقع نیروهای راهداری و پلیس راه اکنون بازگشایی شده است و تردد خودروها نیز در آن در حال انجام است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و سوادکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

به گزارش خزرتیترخبر، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :