آخرین عناوین

دوشنبه 26 تير 1402-20:33 کد خبر:120551

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

۱۶ اراذل و اوباش در شهرستان نور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۱۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش در شهرستان نور خبر داد. 


به گزارش خزرتیترخبر،حسن مفخمی شهرستانی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم های عملیاتی استان در حوزه های امنیتی و انتظامی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاعاتی، انتظامی و ترافیکی در شهرستان نور به اجرا در آمد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح پنج قاچاقچی، ۳۰ عامل افیونی و ۵۲ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۲۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سردار مفخمی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری ۲۹ سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۲۵ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بالغ بر ۶۰ تن چوب جنگلی، ۲۴ هزار نخ سیگار، چهار دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

این مقام انتظامی به کشف هشت قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۷۵ خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سطح یک در این عملیات، اظهار داشت: در اجرای طرح ناظر ۱۹ خودرو به صورت فیزیکی توقیف و برای ۹۱۶ خودرو نیز پیامک هشدار ارسال شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :