آخرین عناوین

دوشنبه 26 تير 1402-12:2 کد خبر:120543

دادگستری مازندران خبر داد:

شرور قمه‌کش در تنکابن روانه زندان شد

دادگستری مازندران از دستگیری فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان‌های شهر تنکابن اقدام به وحشت در بین شهروندان کرده بود، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، دادگستری مازندران از دستگیری شرور قمه‌کش در تنکابن خبر داد و اعلام کرد؛ فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان‌های شهر تنکابن اقدام به قدرت‌نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

براساس این گزارش،این فرد غیربومی که فیلم آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته بود، ضمن قدرت‌نمایی با قمه در خیابان‌های شهر تنکابن، اقدام به ارعاب و تهدید مردم کرده بود.

متهم بلافاصله پس از انجام فعل مجرمانه، با دستور قضایی از سوی ضابطان بازداشت و پس از تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

لازم به ذکر است دستگاه قضایی استان با  افرادی که بخواهند در استان ایجاد ناامنی کرده و با ارتکاب شرارت و جرائم خشن، جان و مال و ناموس مردم را مورد تهدید و تعدی قرار دهند، برخورد قانونی شدید، سریع و بسیار قاطع خواهد داشت تا انتظاری که مردم در راستای ایجاد عدالت از دستگاه قضایی دارند، برآورده شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :