آخرین عناوین

شنبه 24 تير 1402-15:56 کد خبر:120508

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

توقیف اتوبوس مسافربری حادثه ساز در محور کندوان/ توقیف ۸ دستگاه موتورسیکلت در نوشهر

رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف اتوبوس مسافربری با تخلفات حادثه ساز در محور کندوان خبر داد و گفت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است.


به گزارش خزرتیترخبر، یداله جهان تاب با قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس راه را در تأمین نظم و امنیت ترافیکی و افزایش ایمنی سفر یاری می‌کنند؛ اظهار داشت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است.

براساس این گزارش،وی افزود: پلیس با معدود رانندگانی که با ارتکاب تخلفات رانندگی جان و ایمنی دیگر رانندگان قانونمند را به خطر می‌اندازند؛ بدون اغماض و برابر مقررات برخورد و رفتار می‌کند.

رئیس پلیس راه استان مازندران در ادامه به توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور کندوان اشاره کرد و گفت: راننده اتوبوس به علت انجام تخلفات حادثه ساز، انضباط ترافیکی و ایمنی سفر را در محور کندوان برهم زده بود که خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.

به گزارش خزرتیترخبر،جهان تاب در پایان تاکید کرد: پلیس راه در جهت استیفای حقوق عامه هیچ گونه مماشاتی نخواهد کرد.

۸ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در نوشهر توقیف شد

براساس همین گزارش، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، مأموران پلیس آگاهی و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه راکبان ۸ موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک در یکی از مناطق شهرستان نوشهر در حال تردد و حرکات نمایشی خطرناک هستند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

محمد محمدپور افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفای موتورسیکلت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی، ۲ موتورسیکلت سنگین ۱۴۰۰ سی سی، ۴ موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی، یک موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی و یک موتورسیکلت ۶۰۰ سی سی فاقد مدارک و مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت‌های قاچاق توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، محمدپور در خاتمه از مردم خواست: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :