آخرین عناوین

شنبه 10 تير 1402-19:41 کد خبر:120219

جدیدترین خبرهای انتظامی مازندران:

از توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلوگرم تریاک تا رهایی گروگان در زابل

فرمانده انتظامی استان مازندران، از توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلو گرم تریاک در محور ساری - قائم شهر خبر داد .


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران، از توقیف تریلر حامل ۱۱۸ کیلو گرم تریاک در محور ساری - قائم شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری – قائم شهر، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۱۸ کیلوگرم تریاک را که در ظرف های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود،کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مفخمی با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران طی دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در این خصوص خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از ۲۶۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی این مدت کشف شد.

وی از شناسایی و دستگیری ۹۹۰ متهم به مواد مخدر اعم از خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۵۸ متهم خرده فروش بودند و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد اعزام تا پس از گذراندن مدت درمان به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده نیروی انتظامی مازندران به خانواده‌ها توصیه کرد همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد در حوزه خرید و فروش موادمخدر را به پلیس ۱۱۰گزارش دهند.

*آدم‌ربایی در میاندورود، رهایی در زابل

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی استان مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در کمتر از ۴۸ ساعت فرد ربایش شده تحویل خانواده اش شد.

وی افزود: در پی گزارشی مبنی بر اینکه یک فقره آدم ربایی در شهرستان میاندورود، بلافاصله با تشکیل گروهی از ماموران پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه آدم ربایان با یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به آدم ربایی کردند، افزود: ماموران با اقدامات فنی، منزل متهمان را در استان گلستان شناسایی که قبل از حضور ماموران، متهمان به همراه گروگان از آنجا نیز متواری شدند.

مفخمی با اشاره به اینکه آدم ربایان و گروگان به مکانی نامعلوم متواری شده اند، تصریح کرد: در این راستا تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری ربوده شده و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی ادامه داد: طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی سه نفر از معاونان در این آدم ربایی دستگیر و در بازجویی فنی بعد از مواجه با مدارک و مستندات موجود، به بزه خود اعتراف و محل اختفا گروگان را در شهرستان زابل اعلام داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، زمانی که آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیدند، گروگان را در یکی از محله های شهرستان زابل رها کردند.

مفخمی بیان کرد: طی پیگیری مستمر پلیس در نهایت کمتر از ۴۸ ساعت فرد ربایش شده صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد و همچنین دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی تاکید کرد: جان برکفان انتظامی بی منت در حفظ و تامین آسایش و آرامش مردم با اقتدار تا پای جان ایستاده اند و با اقدامات هنجار شکن مجرمان، مقتدرانه برخورد قاطع و کوبنده خواهند داشت و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :