آخرین عناوین

سه شنبه 6 تير 1402-17:30 کد خبر:120137

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

آغاز بازگشت حجاج از ۱۲ تیرماه

بازگشت حجاج از سرزمین وحی از ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود و فشرده‌تر از زمان اعزام تا ۱۶ تیرماه پایان خواهد یافت.


به گزارش خزرتیترخبر، وطن خواه با بیان اینکه نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۱۰:۴۵ شنبه ۱۲ تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری می‌شوند، گفت: طبق برنامه عملیات بازگشت حجاج امسال فشرده‌تر از زمان اعزام خواهد بود.

براساس این گزارش، مدیر کل فرودگاه‌های مازندران افزود: بر اساس برنامه‌های اعلام شده به فرودگاه‌های استان در روز نخست ۴ پرواز و در روز دوم بازگشت زائران نیز ۶ پرواز به فرودگاه بین المللی شهدای ساری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه پرواز‌ها از مدینه به فروگاه شهدای ساری انجام می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج مازندرانی از سرزمین وحی تا ۱۶ تیرماه با ۱۹ پرواز انجام شود.

وطن خواه اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم سفر‌ها و ورود زائران به فرودگاه بین المللی شهدای ساری زیاد است، از خانواده زائران درخواست می‌شود برای استقبال به فرودگاه نیایند.

وی با بیان اینکه همه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده است، گفت: اعزام زائران مازندرانی به سرزمین وحی امسال بدون تاخیر انجام شد و پیش بینی می‌شود بازگشت حجاج نیز با کمترین تاخیر و حتی بدون تاخیر انجام شود.

به گزارش خزرتیترخبر،اعزام زائران مازندرانی حج تمتع از چهارشنبه ۳ خرداد ماه امسال از فرودگاه بین المللی شهدای ساری آغاز شده بود و۴۴۰۰ نفر در قالب ۳۰ کاروان از این فرودگاه عازم مدینه منوره شده بودند./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :