آخرین عناوین

سه شنبه 6 تير 1402-8:59 کد خبر:120127

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمال به مناسبت عید قربان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز چهارشنبه در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب ، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در جاده‌های شمال به ‌صورت روان است و از لحاظ جوی هم مشکل نداریم.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز چهارشنبه در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی موتور‌سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به ‌صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به ‌صورت مقطعی یک‌ طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان‌تاب گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :